• Oznamy

            • Nová webová stránka

            • Oznamujeme všetkým žiakom, učiteľom, rodičom a priaznivcom našej školy, že sme zmenili dizajn. Dúfame a veríme, že sa Vám nová stránka našej školy bude páčiť a bude Vám slúžiť efektívne. 

              Nezabudnite, že rodičia si môžete stiahnuť aplikáciu edupage do vášho mobilu cez Google pay alebo Apple store, prihlásiť sa pod kontom vášho syna/dcéry a sledovať známky, príchody do školy, jedáleň, domáce úlohy, písať ospravedlnenky, sledovať správy od triedneho rodiča alebo školy, rozvrh hodín, a veľa ďalšieho. 

               

        • 28. - 3. november

          Trieda:
          Typ:
          • Po28. 10.
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ str. 26, 27
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            šlabikár str. 42, čítať cv. 2, písanie str. 28/2, d.ú. papier s i - 3 riadky
          • I.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Str.28/celá+ opakovať porovnávanie.
          • I.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Šlabikár str. 42/čítať celú stranu.
            Písanie - str. 28/ celá , do ďalších dvoch riadkov píšeme malé i a í.
            Do Bezkriedy som poslala niekoľko pracovných listov na nacvičovanie čítania a prepisu písmen, slabík, slov a viet.
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            písali sme číslicu 1 - do malého zošita
            písali sme sam. prácu- porovnávanie čísel
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            šlabikár- str. 42, do bezkriedy som vám poslala pre deti texty na čítanie
            písanie- i, I str. 28+ precvičovať písanie písmen a slabík, budeme písať diktát
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PL - Počtárik 7 - 3 riadky rodčítanie s rozklsdom
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Prvouka
            :
            Meriame čas PZ str. 13
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            PL - doplniť mäkčene
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            dokončiť celú 2- lekciu v učebnici aj v PZ
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ str 22,23,24/1- nie ďalej
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Du v prílohe
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            učebnica str 32/ 1 ústne, 2 písomne, 3ústne, 4 napísať slová podľa obrázkov, 5b -písone, PZ str 13/ 1 + za okajom, DU v prílohe malý PL v domácom zošite
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Učebnica 16-17. DÚ slovná zásoba U3
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ 23/1,2,3. DÚ 23/4,5
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            PZ 12/2,1, 13/2,3,4. DÚ p.listy
          • III.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            str.19/ kto nemá - dokončiť, str.20/3
          • III.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            podľa výberu uč. str.29, prípadne PZ str. 19, MČ str. 28
          • III.A
            ·
            domáca úloha
            Vlastiveda
            :
            PU str. 15 celá
          • III.B 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ str 25 + čítať a prekladať prebrané texty v učebnici a v PZ
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Prírodoveda
            :
            Strana 22, zistiť v akej fáze je teraz mesiac
          • IX.A
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 18.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž). Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).
            POSTUP: 1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
            2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
            3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.

            Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.

            Hodnotím:
            1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
            2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
            3.Využitie celého priestoru.
            4.Čistotu práce.
            5.Odovzdaná v termíne (18.11.2024).

            Skice k tejto téme nie sú potrebné.
          • IX.B 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Culture uč.s.16/1 a,b, 2+ nepravidelné slovesá na pondelok / 3 ž./
          • IX.C
            ·
            domáca úloha
            Fyzika
            :
            Pripraviť sa na test z magnetizmu
          • V.B 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            2/B- naučiť sa členov rodiny+ privlastňovacie zámená.
          • V.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Domáca úloha z 25. Oct 2024- Narysuj sústredné kružnice
          • V.C inf2
            ·
            domáca úloha
            Informatika
            :
            Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať
          • VI.A
            ·
            domáca úloha
            Geografia
            :
            Poloha, členitosť pobrežia a povrch Afriky - poznámky
          • VI.A
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny (t. j. 18.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).

            Téma bude pozostávať z 2 častí (ak sa rozhodneš aj pre praktickú časť).
            1. na 2 hodinách urobíš návrh odevu, alebo doplnku podľa predstáv na A4 ľubovoľnou technikou (panáčikov ti prinesiem, tých si obkreslíš a doplníš už len odev). Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ). Inšpiruj sa.
            2. na ďalších 2 hodinách budeme mať odevný dizajn v praxi. Máte na výber z 2 možností. Môžete si rekonštruovať starú mikinu (budete potrebovať svoju mikinu, tmavej farby, jednorazové rukavice a kuchynské utierky) - ostatné pomôcky prinesiem ja. ALEBO potlač na tričku (v tomto prípade potrebuješ jednofarebné tričko, vytlačený obrázok ktorý bude na tvojom tričku prípadne servítok s potlačou - zvyšok prinesiem ja).

            Ak by ti praktická časť nevyhovovala, prípadne ti je ľúto použiť svoj odev, nevadí, ostávaš pri kreslení. V tom prípade sa pre teba podmienky trošku menia a ty počas 4 hodín urobíš len odevné návrhy na formát A3 (4 návrhy - na každej hodine 1). Panáčikov na obkreslenie prinesiem, ty len doplníš odev.

            Hodnotím:
            1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
            2.dôraz na detaily, estetiku
            3.čistota práce
            4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
            5.odovdzané v termíne do 18.11.2024
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Geografia
            :
            deti dopíšte si tieto vety:
            •Podzemná voda: OÁZA - je izolovaná oblasť vegetácie v púšti, obyčajne obklopujúca prameň alebo iný vodný zdroj.
            •Vádí – občasné rieky.
            •Najkrajšie vodopády v Afrike sú Viktóriine vodopády na rieke Zambezi.
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            učebnica 67/4,5
          • VI.B 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            zopakovať na test
          • VI.C
            ·
            domáca úloha
            Geografia
            :
            deti dopíšte si tieto vety:
            •Podzemná voda: OÁZA - je izolovaná oblasť vegetácie v púšti, obyčajne obklopujúca prameň alebo iný vodný zdroj.
            •Vádí – občasné rieky.
            •Najkrajšie vodopády v Afrike sú Viktóriine vodopády na rieke Zambezi.
          • VI.C Dievčatá
            ·
            domáca úloha
            Telesná a športová výchova
            :
            Atletka - Skok do dialky
          • VII.A
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ochrana stavovcov - poznámky
          • VII.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            40/2,3
          • VII.A 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč.s.15/5 a,b, PZ s.10,11-celé. Slov.zásoba 1/D.
          • VII.A Celá trieda
            ·
            Písomka
            Biológia
            :
            Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
          • VII.B
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ochrana stavovcov - poznámky
          • VII.B Celá trieda
            ·
            Písomka
            Biológia
            :
            Zopakovať učivo od str. 22 po str. 33
          • VII.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ochrana stavovcov - poznámky
          • VII.C Celá trieda
            ·
            Písomka
            Biológia
            :
            Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
          • VII.H
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            40/2,3
          • VIII.A
            ·
            domáca úloha
            Geografia
            :
            Domáca úloha z 21. Oct 2024
          • VIII.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Na hodine uč. 13/6,4, PZ 7/5, d.ú. PZ 9/4,5
          • VIII.A Nej2
            ·
            domáca úloha
            Nemecký jazyk
            :
            Opakovanie na test L7
          • VIII.B NEJ
            ·
            domáca úloha
            Nemecký jazyk
            :
            PZ str.89 číslovky do zošita 21-30 + 40-100, opakovanie 7.lekcie, PZ str.64 a slovná zásoba.
          • VIII.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
          • VIII.C 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Na hodine uč. 15/8, d.ú. PZ 11/8 a SZ 1D, v utorok test z 1.lekcie
          • Ut29. 10.
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            str.28, 29
          • I.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Str.29/ dokončiť, str. 30/celá
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            str. 30- číslo 2
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            šlabikár- 43- čítať celú stranu
            písanie- str. 29, 30
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč.s.21, PZ s.23. PL v zošite.
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ str.24/3
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            U str.33/ 1. lienka
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ str 24, DÚ str 25/1,2
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Pre chorých: v prílohe PL nalepiť do škol.zošita.
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Prvouka
            :
            PZ str 61 Pamiatka zosnulých
          • II.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            str 32/6 písomne do školského zošita + boli sme v školskej knižnici na besede
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Pracovný list - odčítanie s rozkladom dokončiť.
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Pracovné listy - precvičovanie dĺžňov. DÚ - vymyslieť 3 vety s použitím slov s dĺžňom a 1 vetu s použitím slov bez dĺžňa.
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Čítanie 28. Matuška a somárik
          • III.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            čítanie povesti o Svetlonosovi
          • III.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Dokončiť Pz. do str.25.+ píšeme slovíčka z lekcie 3.
          • IV.A 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Dokončiť v zošite strašidelný dom
          • IV.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Dokončiť strašidelný dom v zošite
          • IV.B 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Opakovanie predložiek. DÚ slovná zásoba U3
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            4 nové vybrané slová, PZ strana.15/1
          • IX.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            35/1
          • V.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            str. 35, d.ú. dorysovať trojuholník + náčrt
          • V.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Pz-s.20-21 -lit.
            +na zajtra-utorok zopakovať zámená,číslovky,list,adresa
          • V.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč.20/1, sloveso "to be" - otázky (v prílohe), d.ú. uč. 21/3 písomne
          • V.A i2
            ·
            domáca úloha
            Informatika
            :
            Kto stratil USB - našla som dnes 3 ks. Zajtra príďte za mnou do kabinetu.
          • V.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Pz-s.20-21 -lit. +na zajtra-utorok zopakovať zámená,číslovky,list,adresa
          • V.B 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ s.15/6.
          • V.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Lesné mikroorganizmy a nekvitnúce byliny - PL
          • V.C
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Nová téma do 19.11.2024 s časovou dotáciou 4 vyuč.hodiny. Čaká nás kresťanské umenie, budete zobrazovať kostol na dreve, dvomi spôsobmi. Buď ho môžete namaľovať akrylom/temperou, alebo si ho predkreslíte ceruzou, prípadne si vytlačíte skicu, "oklincujete" (kto nechce doma, môže priniesť do školy klince, pomôžem mu s tým) a niťou "vymaľujete". V prílohe nájdete ukážky približne ako by to mohlo byť. Inšpirujte sa, nekopírujte.
          • VI.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            56/63
          • VI.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ s.12,13-celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            57/64,65
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Občianska náuka
            :
            Dokončiť prácu z hodiny kto to nestihol. Téma: Čo pre mňa znamená moja rodina. Rozsah A5
          • VI.C 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ s.12,13 -celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
          • VI.C 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ s.12,13 -celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
          • VI.H
            ·
            domáca úloha
            Informatika
            :
            M.Holub - ústna odpoveď 29.10.
          • VII.A
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Oprava známok možná do utorka pred prázdninami.
            Nová téma do 19.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).

            1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).

            2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Nezabudnite na okraje, skice do 29.11.2024.
          • VII.C
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Nová téma do 19.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).
            1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).
            2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí.

            Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte.
            Nezabudnite na okraje, skice do 29.11.2024.
          • VII.H
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ochrana stavovcov - poznámky
          • VII.H Celá trieda
            ·
            Písomka
            Biológia
            :
            Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
          • VIII.C 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Opakovanie PZ 12/4,5, zajtra test Unit 1
          • St30. 10.
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Slovná zásoba U2 + PZ 13/2 vyfarbiť
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            str. 30
          • I.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            šlabikár str. 44 + čítacia kartička nalepená v zošite,
            písanie str. 30 a prepis z čítacej kartičky - majú zakrúžkované, napísať do psíčkového zošita
          • I.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Šlabikár str. 44, 45
            Písanie - str. 30, 31
            Dú - Čítacia karta ( deti ju majú nalepenú v zošite P)- čítať + odpísať do zošita 3.,4. a 5. riadok písaným písmom ( Čítacia karta je i v bezkriede )
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Prvouka
            :
            zmysly človeka- str. 8
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Dnes v škole:
            šlabikár- str.44,45
            písanie-str.31
            Úloha na prázdniny: čítať čítaciu kartu a prepísať písaným písmom zakrúžkované riadky 3,4,5. Kartu majú deti nalepenú v malom zošite ( lienka), tam budú aj písať.
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Prvouka
            :
            dokončiť v malom zošite hvyznačovanie hodín
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            čítať celý článok Budkáčik a Dubkáčik str.24 -25
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Opakovanie pocitov + učebnica str. 18. PZ str. 20.DÚ Slovná zásoba U3
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Pracovné list - rozklady + PZ 24/1-3. DÚ pracovný list dokončiť.
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Učebnica 32/1 ústne, 32/2,4 písomne. DÚ pracovný list dokončiť.
          • II.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Čítanie 28-29 + PZ str.15
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ 33/2,3,4
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Prírodoveda
            :
            Str. 25 a 26 zvýraznené
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            PZ strana 16
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Čítame O troch princoch
          • IX.B
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            V piatok 25.10. do 8:00 môžu priniesť práce tí, ktorí ich dnes neodovzdali.

            Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 20.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž).

            Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).

            POSTUP:
            1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
            2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
            3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.

            Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.

            Hodnotím:
            1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
            2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
            3.Využitie celého priestoru.
            4.Čistotu práce.
            5.Odovzdaná v termíne (20.11.2024).
            Skice k tejto téme nie sú potrebné.
          • IX.C
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.
            Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 20.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž).

            Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).

            POSTUP:
            1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
            2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
            3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.

            Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.

            Hodnotím:
            1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
            2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
            3.Využitie celého priestoru.
            4.Čistotu práce.
            5.Odovzdaná v termíne (20.11.2024).
            Skice k tejto téme nie sú potrebné.
          • V.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč. 21/4b, PZ 17/5, vety na preklad v prílohe
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Slovenský jazyk a literatúra
            :
            Uč.34/6 + PZ s.17-22
          • VI.C 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Test 1
          • VI.H
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            40/7,8
          • VII.A
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
          • VII.B
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).

            1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).

            2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Okraje môžete, nemusíte. Skice do 30.11.2024.
          • VII.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
          • VII.H
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Do 25.10. - tento piatok žiaci, ktorí dnes neodovzdali prácu.

            Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).

            1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).

            2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Okraje môžete, nemusíte. Skice do 30.11.2024.
          • VIII.A
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
          • VIII.A
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.

            Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad.

            Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje nemusia byť. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj.
          • VIII.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Kontrola d.ú.
          • VIII.A, VIII.C RUJ
            ·
            domáca úloha
            Ruský jazyk
            :
            básnička str. 52/3
          • VIII.B
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
          • VIII.C
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.

            Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny.
            Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad.

            Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj.
          • Št31. 10.
          • I.C
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            Str.31+ písali sme KP porovnávanie
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč.s.22,23. PZ s.25,26. Dú s.24. Nová slov.zásoba U4.
          • II.A
            ·
            domáca úloha
            Matematika
            :
            PZ str. 25/2,4
          • III.A 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ str.25/cv.2,3 + priniesť dokončeného leva
          • III.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Zopakovať lekciu 3, budeme písať test.( Slovná zásoba + použitie this is , these are). Dnes sme opakovali uč. str. 26-29. Písomne uč.28/2.
          • III.A 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Zopakovať lekciu 3, budeme písať test.( Slovná zásoba + použitie this is , these are).+dokončiť levíka a priniesť.
          • IV.A 1. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Na hodine PL Príšerky
          • IX.A
            ·
            domáca úloha
            Fyzika
            :
            Doplniť poznámky - posielam v prílohe + zostrojiť elektroskop
          • V.A
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Na ďalšiu tému máte čas do 14.11.2024. Budeme kresliť/"maľovať" plastelínou známy obraz - obraz si môžeš aj vybrať sám/sama. V tom prípade si zistíš autora a názov diela. Skice nie sú potrebné. Môžeš robiť aj obraz Hviezdna noc, viď príloha DÚ.
          • V.A, V.C ev
            ·
            domáca úloha
            Etická výchova
            :
            Otvorená komunikácia
          • V.B
            ·
            domáca úloha
            Technika
            :
            Odovzdať projekt: ochrana životného prostredia
          • VI.A
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Blízki spoločníci človeka - poznámky
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Blízki spoločníci človeka - poznámky
          • VI.B
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Do zajtra posledná šanca na odovzdanie VV prác do 8:00.

            Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny (t. j. 21.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).

            Téma bude pozostávať z 2 častí (ak sa rozhodneš aj pre praktickú časť).

            1. na 2 hodinách urobíš návrh odevu, alebo doplnku podľa predstáv na A4 ľubovoľnou technikou (panáčikov ti prinesiem, tých si obkreslíš a doplníš už len odev). Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ). Inšpiruj sa.

            2. na ďalších 2 hodinách budeme mať odevný dizajn v praxi. Máte na výber z 2 možností. Môžete si rekonštruovať starú mikinu (budete potrebovať svoju mikinu, tmavej farby, jednorazové rukavice a kuchynské utierky) - ostatné pomôcky prinesiem ja. ALEBO potlač na tričku (v tomto prípade potrebuješ jednofarebné tričko, vytlačený obrázok ktorý bude na tvojom tričku prípadne servítok s potlačou - zvyšok prinesiem ja). Ak by ti praktická časť nevyhovovala, prípadne ti je ľúto použiť svoj odev, nevadí, ostávaš pri kreslení. V tom prípade sa pre teba podmienky trošku menia a ty počas 4 hodín urobíš len odevné návrhy na formát A3 (3-4 návrhy - na každej hodine 1). Panáčikov na obkreslenie prinesiem, ty len doplníš odev.

            Hodnotím:
            1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
            2.dôraz na detaily, estetiku
            3.čistota práce
            4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
            5.odovdzané v termíne do 21.11.2024
          • VI.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Blízki spoločníci človeka - poznámky
          • VI.H
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Uč. 14/1,2, d.ú. PZ 10/3
          • VI.H
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Tému ste si sami vybrali.
            Časová dotácia sú 3 vyuč.hodiny (t. j. 14.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).
            Urobíš návrh odevu alebo módneho doplnku alebo topánok na výkres A4 ľubovoľnou technikou . Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ).

            Hodnotím:
            1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
            2.dôraz na detaily, estetiku
            3.čistota práce
            4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
            5.odovdzané v termíne do 14.11.2024
          • VII.A
            ·
            domáca úloha
            Cvičenia z matematiky
            :
            37/16
          • VIII.B
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Hodnotenie prác po prázdninách.
            Nová téma do 21.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad. Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje nemusia byť. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj.
          • VIII.B RUJ
            ·
            domáca úloha
            Ruský jazyk
            :
            PZ s. 32/13.2, 33/13.4, 13.5. +zopakovať príslovky uč. s. 49/b
          • VIII.C 2. Skupina
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            Test 1
          • Pi01. 11.
          • I.B
            ·
            domáca úloha
            Anglický jazyk
            :
            PZ str. 11,12
          • III.A
            ·
            domáca úloha
            Prírodoveda
            :
            str.16/3,4 str. 17/6 do 8.11
          • IV.B
            ·
            domáca úloha
            Vlastiveda
            :
            26, 28 zvýraznené
          • IV.C
            ·
            domáca úloha
            Vlastiveda
            :
            Strana 28 zvýraznené, Strana 30 dokončiť
          • V.B
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Ak si chceš opraviť známky, stačí mi priniesť výkres úplne dokončený pred začiatkom prázdnin.
            Ďalšia téma: kresťanské umenie, budeme robiť mozaiku. Časová dotácia do 22.11.2024. Formát A4, technika buď fixy, vodové farby, alebo koláž (lepíš far.papier prípadne škrupinky od vajíčok - čokoľvek v 2D). Prikladám makety, podľa ktorých môžete pracovať.
            Žiaci, ktorí si chcú zlú známku opraviť - stačí mi priniesť hotový výkres kedykoľvek počas týždňa vždy do piatku do 8:00.
          • V.C
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Lesné kvitnúce byliny - poznámky
          • VI.A i2
            ·
            domáca úloha
            Informatika
            :
            Test po prázdninách.
          • VI.C
            ·
            domáca úloha
            Výtvarná výchova
            :
            Ak si chceš opraviť známky, stačí mi priniesť výkres úplne dokončený pred prázdninami.
            Odevný dizajn nová téma do 22.11.2024. Téma sa skladá z 2 častí: teoretická a praktická časť.
            1.Teoretická časť: vytvoríš 1 návrh na A4. Panáčikov prinesiem. Technika ľubovoľná, môžeš lepiť aj látky, prípadne maľovať fixami, kombinovať. Čím kreatívnejšie, tým lepšie.
            2.Prinesieš si mikinu/tričko, ktoré by si si chcel/a ozvláštniť. Môžeš otláčať listy na mikinu (musíš ju mať potom tmavej farby, prinesieš si jednorazové rukavice a kuchynské utierky). Na tričko budeme robiť potlač - musíš mať jednofarebné tričko a vytlačený obrázok (ktorý bude tvoriť potlač na tričku). Všetko ostatné zabezpečím ja.

            Ak by si nechcel/a robiť praktickú časť, je to v poriadku. Urobíš potom len 3 rôzne návrhy odevov alebo doplnkov. Buď 3 návrhy spolu na A3 alebo 3 návrhy na 3 A4ky. Posielam ukážky.
          • VII.B
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
          • VII.H
            ·
            domáca úloha
            Biológia
            :
            Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
          • VII.H
            ·
            domáca úloha
            Informatika
            :
            Janáč, Bajcár, Šimko - úst.odpoveď po prázdninách
        • Tlačivá

    • Kontakty

      • Základná škola, Škultétyho 2326/11, Topoľčany
      • +421 38 532 28 62 - riaditeľka ZŠ
        +421 38 532 62 40 - tel./fax
        +421 38 532 20 07 - ekonómka
        +421 38 530 07 60 - školská jedáleň
        +421 911 331 176 - školská jedáleň
        +421 911 331 232 - špeciálny pedagóg

        mobilné telefónne čísla služobných telefónov:

        1. Riaditeľka ZŠ – Mgr. Monika Klamárová – 0911 955 628
        2. Zástupkyňa pre 1. st. – Mgr. Erika Dömény Herdová - 0918 640 371
        3. Zástupkyňa pre 2. st. – PaedDr. Margita Laciková – 0911 955 631
        4. Výchovný poradca – Mgr. Marcela Kubríková – 0911 493 485
        5. IKT technik – Ing. Miroslav Máliš – 0911 448 628
        6. Vedúca školskej jedálne – Helena Bačiková – 0911 331 176
        7. Školský špeciálny pedagóg – Mgr. Oľga Štrbová – 0911 331 232
        Mgr. Michaela Juhásová - 0911 972 045
        8. Sociálny pedagóg – Mgr. Ivana Miková - 0907 424 773
        9. Školská psychologička - Mgr. Natália Jančeková - 0910 933 955
        10. Knihovník – Mgr. Dagmar Rumanová – 0904 605 105
        11. Policajt pridelený našej škole - Nstržm: Michal Minarovský - 0915 479187, michal.minarovsky@minv.sk
      • Škultétyho 2326/11
        95501 Topoľčany
        Slovakia
      • 37860763
      • 2021603980
    • Prihlásenie