Nová webová stránka
Oznamujeme všetkým žiakom, učiteľom, rodičom a priaznivcom našej školy, že sme zmenili dizajn. Dúfame a veríme, že sa Vám nová stránka našej školy bude páčiť a bude Vám slúžiť efektívne.
Nezabudnite, že rodičia si môžete stiahnuť aplikáciu edupage do vášho mobilu cez Google pay alebo Apple store, prihlásiť sa pod kontom vášho syna/dcéry a sledovať známky, príchody do školy, jedáleň, domáce úlohy, písať ospravedlnenky, sledovať správy od triedneho rodiča alebo školy, rozvrh hodín, a veľa ďalšieho.
- Po28. 10.
- I.A·domáca úlohaMatematika:PZ str. 26, 27
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:šlabikár str. 42, čítať cv. 2, písanie str. 28/2, d.ú. papier s i - 3 riadky
- I.B·domáca úlohaMatematika:Str.28/celá+ opakovať porovnávanie.
- I.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Šlabikár str. 42/čítať celú stranu.
Písanie - str. 28/ celá , do ďalších dvoch riadkov píšeme malé i a í.
Do Bezkriedy som poslala niekoľko pracovných listov na nacvičovanie čítania a prepisu písmen, slabík, slov a viet. - I.C·domáca úlohaMatematika:písali sme číslicu 1 - do malého zošita
písali sme sam. prácu- porovnávanie čísel - I.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:šlabikár- str. 42, do bezkriedy som vám poslala pre deti texty na čítanie
písanie- i, I str. 28+ precvičovať písanie písmen a slabík, budeme písať diktát - II.A·domáca úlohaMatematika:PL - Počtárik 7 - 3 riadky rodčítanie s rozklsdom
- II.A·domáca úlohaPrvouka:Meriame čas PZ str. 13
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PL - doplniť mäkčene
- II.B·domáca úlohaAnglický jazyk:dokončiť celú 2- lekciu v učebnici aj v PZ
- II.B·domáca úlohaMatematika:PZ str 22,23,24/1- nie ďalej
- II.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Du v prílohe
- II.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:učebnica str 32/ 1 ústne, 2 písomne, 3ústne, 4 napísať slová podľa obrázkov, 5b -písone, PZ str 13/ 1 + za okajom, DU v prílohe malý PL v domácom zošite
- II.C·domáca úlohaAnglický jazyk:Učebnica 16-17. DÚ slovná zásoba U3
- II.C·domáca úlohaMatematika:PZ 23/1,2,3. DÚ 23/4,5
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PZ 12/2,1, 13/2,3,4. DÚ p.listy
- III.A·domáca úlohaMatematika:str.19/ kto nemá - dokončiť, str.20/3
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:podľa výberu uč. str.29, prípadne PZ str. 19, MČ str. 28
- III.A·domáca úlohaVlastiveda:PU str. 15 celá
- III.B 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str 25 + čítať a prekladať prebrané texty v učebnici a v PZ
- IV.C·domáca úlohaPrírodoveda:Strana 22, zistiť v akej fáze je teraz mesiac
- IX.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 18.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž). Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).
POSTUP: 1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.
Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.
Hodnotím:
1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
3.Využitie celého priestoru.
4.Čistotu práce.
5.Odovzdaná v termíne (18.11.2024).
Skice k tejto téme nie sú potrebné. - IX.B 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Culture uč.s.16/1 a,b, 2+ nepravidelné slovesá na pondelok / 3 ž./
- IX.C·domáca úlohaFyzika:Pripraviť sa na test z magnetizmu
- V.B 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:2/B- naučiť sa členov rodiny+ privlastňovacie zámená.
- V.C·domáca úlohaMatematika:Domáca úloha z 25. Oct 2024- Narysuj sústredné kružnice
- V.C inf2·domáca úlohaInformatika:Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať
- VI.A·domáca úlohaGeografia:Poloha, členitosť pobrežia a povrch Afriky - poznámky
- VI.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny (t. j. 18.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).
Téma bude pozostávať z 2 častí (ak sa rozhodneš aj pre praktickú časť).
1. na 2 hodinách urobíš návrh odevu, alebo doplnku podľa predstáv na A4 ľubovoľnou technikou (panáčikov ti prinesiem, tých si obkreslíš a doplníš už len odev). Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ). Inšpiruj sa.
2. na ďalších 2 hodinách budeme mať odevný dizajn v praxi. Máte na výber z 2 možností. Môžete si rekonštruovať starú mikinu (budete potrebovať svoju mikinu, tmavej farby, jednorazové rukavice a kuchynské utierky) - ostatné pomôcky prinesiem ja. ALEBO potlač na tričku (v tomto prípade potrebuješ jednofarebné tričko, vytlačený obrázok ktorý bude na tvojom tričku prípadne servítok s potlačou - zvyšok prinesiem ja).
Ak by ti praktická časť nevyhovovala, prípadne ti je ľúto použiť svoj odev, nevadí, ostávaš pri kreslení. V tom prípade sa pre teba podmienky trošku menia a ty počas 4 hodín urobíš len odevné návrhy na formát A3 (4 návrhy - na každej hodine 1). Panáčikov na obkreslenie prinesiem, ty len doplníš odev.
Hodnotím:
1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
2.dôraz na detaily, estetiku
3.čistota práce
4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
5.odovdzané v termíne do 18.11.2024 - VI.B·domáca úlohaGeografia:deti dopíšte si tieto vety:
•Podzemná voda: OÁZA - je izolovaná oblasť vegetácie v púšti, obyčajne obklopujúca prameň alebo iný vodný zdroj.
•Vádí – občasné rieky.
•Najkrajšie vodopády v Afrike sú Viktóriine vodopády na rieke Zambezi. - VI.B·domáca úlohaMatematika:učebnica 67/4,5
- VI.B 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:zopakovať na test
- VI.C·domáca úlohaGeografia:deti dopíšte si tieto vety:
•Podzemná voda: OÁZA - je izolovaná oblasť vegetácie v púšti, obyčajne obklopujúca prameň alebo iný vodný zdroj.
•Vádí – občasné rieky.
•Najkrajšie vodopády v Afrike sú Viktóriine vodopády na rieke Zambezi. - VI.C Dievčatá·domáca úlohaTelesná a športová výchova:Atletka - Skok do dialky
- VII.A·domáca úlohaBiológia:Ochrana stavovcov - poznámky
- VII.A·domáca úlohaMatematika:40/2,3
- VII.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč.s.15/5 a,b, PZ s.10,11-celé. Slov.zásoba 1/D.
- VII.A Celá trieda·PísomkaBiológia:Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
- VII.B·domáca úlohaBiológia:Ochrana stavovcov - poznámky
- VII.B Celá trieda·PísomkaBiológia:Zopakovať učivo od str. 22 po str. 33
- VII.C·domáca úlohaBiológia:Ochrana stavovcov - poznámky
- VII.C Celá trieda·PísomkaBiológia:Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
- VII.H·domáca úlohaMatematika:40/2,3
- VIII.A·domáca úlohaGeografia:Domáca úloha z 21. Oct 2024
- VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Na hodine uč. 13/6,4, PZ 7/5, d.ú. PZ 9/4,5
- VIII.A Nej2·domáca úlohaNemecký jazyk:Opakovanie na test L7
- VIII.B NEJ·domáca úlohaNemecký jazyk:PZ str.89 číslovky do zošita 21-30 + 40-100, opakovanie 7.lekcie, PZ str.64 a slovná zásoba.
- VIII.C·domáca úlohaBiológia:Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
- VIII.C 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Na hodine uč. 15/8, d.ú. PZ 11/8 a SZ 1D, v utorok test z 1.lekcie
- Ut29. 10.
- I.A·domáca úlohaMatematika:str.28, 29
- I.B·domáca úlohaMatematika:Str.29/ dokončiť, str. 30/celá
- I.C·domáca úlohaMatematika:str. 30- číslo 2
- I.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:šlabikár- 43- čítať celú stranu
písanie- str. 29, 30 - II.A·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč.s.21, PZ s.23. PL v zošite.
- II.A·domáca úlohaMatematika:PZ str.24/3
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:U str.33/ 1. lienka
- II.B·domáca úlohaMatematika:PZ str 24, DÚ str 25/1,2
- II.B·domáca úlohaMatematika:Pre chorých: v prílohe PL nalepiť do škol.zošita.
- II.B·domáca úlohaPrvouka:PZ str 61 Pamiatka zosnulých
- II.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:str 32/6 písomne do školského zošita + boli sme v školskej knižnici na besede
- II.C·domáca úlohaMatematika:Pracovný list - odčítanie s rozkladom dokončiť.
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Pracovné listy - precvičovanie dĺžňov. DÚ - vymyslieť 3 vety s použitím slov s dĺžňom a 1 vetu s použitím slov bez dĺžňa.
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Čítanie 28. Matuška a somárik
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:čítanie povesti o Svetlonosovi
- III.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Dokončiť Pz. do str.25.+ píšeme slovíčka z lekcie 3.
- IV.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Dokončiť v zošite strašidelný dom
- IV.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Dokončiť strašidelný dom v zošite
- IV.B 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Opakovanie predložiek. DÚ slovná zásoba U3
- IV.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:4 nové vybrané slová, PZ strana.15/1
- IX.A·domáca úlohaMatematika:35/1
- V.A·domáca úlohaMatematika:str. 35, d.ú. dorysovať trojuholník + náčrt
- V.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Pz-s.20-21 -lit.
+na zajtra-utorok zopakovať zámená,číslovky,list,adresa - V.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč.20/1, sloveso "to be" - otázky (v prílohe), d.ú. uč. 21/3 písomne
- V.A i2·domáca úlohaInformatika:Kto stratil USB - našla som dnes 3 ks. Zajtra príďte za mnou do kabinetu.
- V.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Pz-s.20-21 -lit. +na zajtra-utorok zopakovať zámená,číslovky,list,adresa
- V.B 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ s.15/6.
- V.C·domáca úlohaBiológia:Lesné mikroorganizmy a nekvitnúce byliny - PL
- V.C·domáca úlohaVýtvarná výchova:Nová téma do 19.11.2024 s časovou dotáciou 4 vyuč.hodiny. Čaká nás kresťanské umenie, budete zobrazovať kostol na dreve, dvomi spôsobmi. Buď ho môžete namaľovať akrylom/temperou, alebo si ho predkreslíte ceruzou, prípadne si vytlačíte skicu, "oklincujete" (kto nechce doma, môže priniesť do školy klince, pomôžem mu s tým) a niťou "vymaľujete". V prílohe nájdete ukážky približne ako by to mohlo byť. Inšpirujte sa, nekopírujte.
- VI.A·domáca úlohaMatematika:56/63
- VI.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ s.12,13-celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
- VI.B·domáca úlohaMatematika:57/64,65
- VI.B·domáca úlohaObčianska náuka:Dokončiť prácu z hodiny kto to nestihol. Téma: Čo pre mňa znamená moja rodina. Rozsah A5
- VI.C 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ s.12,13 -celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
- VI.C 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ s.12,13 -celé. Zopakovať 1.lekciu na test /29.10./
- VI.H·domáca úlohaInformatika:M.Holub - ústna odpoveď 29.10.
- VII.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Oprava známok možná do utorka pred prázdninami.
Nová téma do 19.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).
1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).
2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Nezabudnite na okraje, skice do 29.11.2024. - VII.C·domáca úlohaVýtvarná výchova:Nová téma do 19.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).
1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).
2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí.
Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte.
Nezabudnite na okraje, skice do 29.11.2024. - VII.H·domáca úlohaBiológia:Ochrana stavovcov - poznámky
- VII.H Celá trieda·PísomkaBiológia:Zopakovať učivo od str. 22 po str. 34
- VIII.C 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Opakovanie PZ 12/4,5, zajtra test Unit 1
- St30. 10.
- I.A·domáca úlohaAnglický jazyk:Slovná zásoba U2 + PZ 13/2 vyfarbiť
- I.A·domáca úlohaMatematika:str. 30
- I.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:šlabikár str. 44 + čítacia kartička nalepená v zošite,
písanie str. 30 a prepis z čítacej kartičky - majú zakrúžkované, napísať do psíčkového zošita - I.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Šlabikár str. 44, 45
Písanie - str. 30, 31
Dú - Čítacia karta ( deti ju majú nalepenú v zošite P)- čítať + odpísať do zošita 3.,4. a 5. riadok písaným písmom ( Čítacia karta je i v bezkriede ) - I.C·domáca úlohaPrvouka:zmysly človeka- str. 8
- I.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Dnes v škole:
šlabikár- str.44,45
písanie-str.31
Úloha na prázdniny: čítať čítaciu kartu a prepísať písaným písmom zakrúžkované riadky 3,4,5. Kartu majú deti nalepenú v malom zošite ( lienka), tam budú aj písať. - II.A·domáca úlohaPrvouka:dokončiť v malom zošite hvyznačovanie hodín
- II.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:čítať celý článok Budkáčik a Dubkáčik str.24 -25
- II.C·domáca úlohaAnglický jazyk:Opakovanie pocitov + učebnica str. 18. PZ str. 20.DÚ Slovná zásoba U3
- II.C·domáca úlohaMatematika:Pracovné list - rozklady + PZ 24/1-3. DÚ pracovný list dokončiť.
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Učebnica 32/1 ústne, 32/2,4 písomne. DÚ pracovný list dokončiť.
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Čítanie 28-29 + PZ str.15
- IV.C·domáca úlohaMatematika:PZ 33/2,3,4
- IV.C·domáca úlohaPrírodoveda:Str. 25 a 26 zvýraznené
- IV.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PZ strana 16
- IV.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Čítame O troch princoch
- IX.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:V piatok 25.10. do 8:00 môžu priniesť práce tí, ktorí ich dnes neodovzdali.
Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 20.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž).
Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).
POSTUP:
1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.
Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.
Hodnotím:
1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
3.Využitie celého priestoru.
4.Čistotu práce.
5.Odovzdaná v termíne (20.11.2024).
Skice k tejto téme nie sú potrebné. - IX.C·domáca úlohaVýtvarná výchova:Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.
Nasledujúca téma, ktorú budeme na hodinách VV spracovávať je o pokuse zrekonštruovať obraz. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny. Tzn., že hodnotenie prebehne 20.11.2024 10 minút pred koncom vyučovania. Technika je ľubovoľná, je to plne na vašej fantázii (môžete pracovať rôznorodo, s plastelínou, cestovinami, vlnou, novinami, gombíkmi, s krabicami, alebo klasicky s farbami, akceptujem aj fotomontáž).
Formát minimálne A4 (môže byť aj väčší).
POSTUP:
1. vyberieš si známy obraz, ktorý máš rád/rada, alebo ťa fascinuje. Zapamätáš si autora a názov diela.
2. Vytlačíš si jeho malú kópiu (môžeš si týmto spôsobom pomôcť).
3. Pokúšaš sa rekonštruovať obraz na A4 ľubovoľnou technikou podľa zvoleného diela.
Priložila som vám príklad diela: "Dievča s perlovou náušnicou" od Johannesa Vermeera, aby ste mali približnú predstavu rôznorodosti rekonštrukcie. Vy si však vyberte iné dielo, nekopírujte obrázky uvedené ako príklad pre pochopenie zadania.
Hodnotím:
1.Kreativitu a originalitu (akú techniku a materiál zvolíte, čím kreatívnejšie tým lepšie).
2.Vizuálna podobnosť (vaše rekonštrukcie musia byť vo výsledku rozpoznateľné s originálom).
3.Využitie celého priestoru.
4.Čistotu práce.
5.Odovzdaná v termíne (20.11.2024).
Skice k tejto téme nie sú potrebné. - V.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč. 21/4b, PZ 17/5, vety na preklad v prílohe
- VI.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Uč.34/6 + PZ s.17-22
- VI.C 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Test 1
- VI.H·domáca úlohaMatematika:40/7,8
- VII.A·domáca úlohaBiológia:Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
- VII.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).
1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).
2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Okraje môžete, nemusíte. Skice do 30.11.2024. - VII.C·domáca úlohaBiológia:Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
- VII.H·domáca úlohaVýtvarná výchova:Do 25.10. - tento piatok žiaci, ktorí dnes neodovzdali prácu.
Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Vyberieš si okruh buď POPART alebo SURREALIZMUS. Formát v oboch prípadoch A3, technika ľubovoľná (okrem pasteliek).
1.POPART - populárne/moderné umenie, komerčné umenie, veľkomestská kultúra, film, reklama, masmédiá, komix (predstaviteľ Andy Warhol) - môžete znázorňovať známe osobnosti, alebo vyobrazujte produkty. Dôležitá je netradičná farebnosť a rozdelenie výkresu na 4 časti (+-).
2.SURREALIZMUS - zdôrazňuje podvedomie, oslobodenie mysle, sny, transformovaný svet, sloboda, láska, poézia, ponorenie do vnútorného sveta (základné pojmy,aby ste na to nezabudli), predstaviteľ Salvador Dalí. Prikladám ukážky, pre predstavu. Inšpirujte sa, nekopírujte. Okraje môžete, nemusíte. Skice do 30.11.2024. - VIII.A·domáca úlohaBiológia:Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
- VIII.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.
Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad.
Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje nemusia byť. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj. - VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Kontrola d.ú.
- VIII.A, VIII.C RUJ·domáca úlohaRuský jazyk:básnička str. 52/3
- VIII.B·domáca úlohaBiológia:Dráždivosť a pohyb rastlín - poznámky
- VIII.C·domáca úlohaVýtvarná výchova:Pre žiakov, ktorí dnes práce neodovzdali - do 25.10. do 8:00 posledná šanca.
Nová téma do 20.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny.
Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad.
Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj. - Št31. 10.
- I.C·domáca úlohaMatematika:Str.31+ písali sme KP porovnávanie
- II.A·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč.s.22,23. PZ s.25,26. Dú s.24. Nová slov.zásoba U4.
- II.A·domáca úlohaMatematika:PZ str. 25/2,4
- III.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str.25/cv.2,3 + priniesť dokončeného leva
- III.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Zopakovať lekciu 3, budeme písať test.( Slovná zásoba + použitie this is , these are). Dnes sme opakovali uč. str. 26-29. Písomne uč.28/2.
- III.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Zopakovať lekciu 3, budeme písať test.( Slovná zásoba + použitie this is , these are).+dokončiť levíka a priniesť.
- IV.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Na hodine PL Príšerky
- IX.A·domáca úlohaFyzika:Doplniť poznámky - posielam v prílohe + zostrojiť elektroskop
- V.A·domáca úlohaVýtvarná výchova:Na ďalšiu tému máte čas do 14.11.2024. Budeme kresliť/"maľovať" plastelínou známy obraz - obraz si môžeš aj vybrať sám/sama. V tom prípade si zistíš autora a názov diela. Skice nie sú potrebné. Môžeš robiť aj obraz Hviezdna noc, viď príloha DÚ.
- V.A, V.C ev·domáca úlohaEtická výchova:Otvorená komunikácia
- V.B·domáca úlohaTechnika:Odovzdať projekt: ochrana životného prostredia
- VI.A·domáca úlohaBiológia:Blízki spoločníci človeka - poznámky
- VI.B·domáca úlohaBiológia:Blízki spoločníci človeka - poznámky
- VI.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:Do zajtra posledná šanca na odovzdanie VV prác do 8:00.
Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Časová dotácia sú 4 vyuč.hodiny (t. j. 21.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).
Téma bude pozostávať z 2 častí (ak sa rozhodneš aj pre praktickú časť).
1. na 2 hodinách urobíš návrh odevu, alebo doplnku podľa predstáv na A4 ľubovoľnou technikou (panáčikov ti prinesiem, tých si obkreslíš a doplníš už len odev). Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ). Inšpiruj sa.
2. na ďalších 2 hodinách budeme mať odevný dizajn v praxi. Máte na výber z 2 možností. Môžete si rekonštruovať starú mikinu (budete potrebovať svoju mikinu, tmavej farby, jednorazové rukavice a kuchynské utierky) - ostatné pomôcky prinesiem ja. ALEBO potlač na tričku (v tomto prípade potrebuješ jednofarebné tričko, vytlačený obrázok ktorý bude na tvojom tričku prípadne servítok s potlačou - zvyšok prinesiem ja). Ak by ti praktická časť nevyhovovala, prípadne ti je ľúto použiť svoj odev, nevadí, ostávaš pri kreslení. V tom prípade sa pre teba podmienky trošku menia a ty počas 4 hodín urobíš len odevné návrhy na formát A3 (3-4 návrhy - na každej hodine 1). Panáčikov na obkreslenie prinesiem, ty len doplníš odev.
Hodnotím:
1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
2.dôraz na detaily, estetiku
3.čistota práce
4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
5.odovdzané v termíne do 21.11.2024 - VI.C·domáca úlohaBiológia:Blízki spoločníci človeka - poznámky
- VI.H·domáca úlohaAnglický jazyk:Uč. 14/1,2, d.ú. PZ 10/3
- VI.H·domáca úlohaVýtvarná výchova:Odevný dizajn, to je ďalší tematický celok, ktorý budeme na hodinách VV spracovávať. Tému ste si sami vybrali.
Časová dotácia sú 3 vyuč.hodiny (t. j. 14.11.2024 prebehne hodnotenie 10 min pred koncom vyučovania).
Urobíš návrh odevu alebo módneho doplnku alebo topánok na výkres A4 ľubovoľnou technikou . Skice nie sú potrebné k tejto téme. Priprav si však všetok potrebný materiál. Návrhy nemusíš len kresliť (viď príloha DÚ).
Hodnotím:
1.kreativitu a originalitu (vlastný nápad pri navrhovaní odevu či doplnku, zaujímavé riešenie dizajnu, farebné kombinácie, vzory a pod.)
2.dôraz na detaily, estetiku
3.čistota práce
4.používanie rôznorodých techník (ceruza, farby, fixy, lepenie konkrétnych materiálov a pod.)
5.odovdzané v termíne do 14.11.2024 - VII.A·domáca úlohaCvičenia z matematiky:37/16
- VIII.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:Hodnotenie prác po prázdninách.
Nová téma do 21.11. s časovou dotáciou 4 vyučovacie hodiny. Expresionistický portrét: silné emócie, prežívanie portrétovaného človeka, deformácie tvarov (karikatúra), intenzívne farby, nerealistické zobrazenie, zobrazuješ viac subjektívne pocity než realistický vzhľad. Hodnotenie: badateľný výraz tváre na práci, formát A3, intenzívne farby, okraje nemusia byť. Prikladám aj ukážky, inšpiruj sa, avšak nekopíruj. - VIII.B RUJ·domáca úlohaRuský jazyk:PZ s. 32/13.2, 33/13.4, 13.5. +zopakovať príslovky uč. s. 49/b
- VIII.C 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Test 1
- Pi01. 11.
- I.B·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str. 11,12
- III.A·domáca úlohaPrírodoveda:str.16/3,4 str. 17/6 do 8.11
- IV.B·domáca úlohaVlastiveda:26, 28 zvýraznené
- IV.C·domáca úlohaVlastiveda:Strana 28 zvýraznené, Strana 30 dokončiť
- V.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:Ak si chceš opraviť známky, stačí mi priniesť výkres úplne dokončený pred začiatkom prázdnin.
Ďalšia téma: kresťanské umenie, budeme robiť mozaiku. Časová dotácia do 22.11.2024. Formát A4, technika buď fixy, vodové farby, alebo koláž (lepíš far.papier prípadne škrupinky od vajíčok - čokoľvek v 2D). Prikladám makety, podľa ktorých môžete pracovať.
Žiaci, ktorí si chcú zlú známku opraviť - stačí mi priniesť hotový výkres kedykoľvek počas týždňa vždy do piatku do 8:00. - V.C·domáca úlohaBiológia:Lesné kvitnúce byliny - poznámky
- VI.A i2·domáca úlohaInformatika:Test po prázdninách.
- VI.C·domáca úlohaVýtvarná výchova:Ak si chceš opraviť známky, stačí mi priniesť výkres úplne dokončený pred prázdninami.
Odevný dizajn nová téma do 22.11.2024. Téma sa skladá z 2 častí: teoretická a praktická časť.
1.Teoretická časť: vytvoríš 1 návrh na A4. Panáčikov prinesiem. Technika ľubovoľná, môžeš lepiť aj látky, prípadne maľovať fixami, kombinovať. Čím kreatívnejšie, tým lepšie.
2.Prinesieš si mikinu/tričko, ktoré by si si chcel/a ozvláštniť. Môžeš otláčať listy na mikinu (musíš ju mať potom tmavej farby, prinesieš si jednorazové rukavice a kuchynské utierky). Na tričko budeme robiť potlač - musíš mať jednofarebné tričko a vytlačený obrázok (ktorý bude tvoriť potlač na tričku). Všetko ostatné zabezpečím ja.
Ak by si nechcel/a robiť praktickú časť, je to v poriadku. Urobíš potom len 3 rôzne návrhy odevov alebo doplnkov. Buď 3 návrhy spolu na A3 alebo 3 návrhy na 3 A4ky. Posielam ukážky. - VII.B·domáca úlohaBiológia:Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
- VII.H·domáca úlohaBiológia:Ľudský organizmus a ľudské spoločenstvo - poznámky
- VII.H·domáca úlohaInformatika:Janáč, Bajcár, Šimko - úst.odpoveď po prázdninách
Tlačivá
- Školský poriadokLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit
- Žiadosť o ospravedlnenieLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit