Do galérie 2.B a 3.A v mestskej knižnici boli pridané fotografie.
15. 6. ziaci 2.B a 3.A strávili pekné dopoludnie v mestskej knižnici. Príbeh na motívy knihy Strakac a Tioni sa im veľmi páčil.
Do galérie 2.B a 3.A v mestskej knižnici boli pridané fotografie.
15. 6. ziaci 2.B a 3.A strávili pekné dopoludnie v mestskej knižnici. Príbeh na motívy knihy Strakac a Tioni sa im veľmi páčil.
Do galérie Žiaci 2.B v mestskej knižnici boli pridané fotografie.
Žiaci 2.B 9.6.2020 strávili 2 hodiny čítania v mestskej knižnici v prírode. Zopakovali si vedomosti o rozprávkach a aj sa zabavili pri aktivitách.
Do galérie Ema Šurinová 1.B boli pridané fotografie.
Sme hrdí na úspech Emky Šurinovej,žiačky 1.B a jej krásne umiestnenie v online vzdelávacej súťaži Stroj na jednotky - 1. miesto v kraji a 6. miesto v celoslovenskej kategórii pre 1. ročník. Blahoželáme!
Do galérie Takto sme zvládli Koronu - 2.A boli pridané fotografie.
Vzhľadom k tomu, že musíme do školského výpočtového strediska v Piešťanoch nahlásliť predbežný záujem o stredné školy vyplňte tento dotazník - Dotaznik_na_vyplnenie_prihlasky_na_strednu_skolu.odt a dňa 8.júna 2020 od 9:00 do 11:00 ho prineste do školy, kde ho preberie pri dverách školy výchovná poradkyňa.
1. - 4. ročník bude mať vyučovanie do 12,00 hod.
Žiaci budú mať povinnosť prichádzať do školy v čase od 7:45 do 8:15 v intervaloch.
Vyučovanie začne od 8:15 hod.
1. - 2. ročník bude vstupovať do budovy výlučne zadným vchodom- od ihriska
3. - 4. ročník bude vstupovať do budovy školy hlavným vchodom.
V 5. ročníku sa na základe prieskumu a z organizačných dôvodov prezenčne vyučovanie neuskutoční.
Naďalej bude vyučovanie prebiehať on line v ročníkoch 5. - 9. tak , ako doteraz , dištančnou formou.
Ranná ŠKD bude fungovať od 5:50 hod - 7 :50 hod.- deti prichádzajú do budoy od ihriska a preberú si ich pani vychovávateľky.Prídu len deti , ktoré boli elektronicky vopred prihlásené.
Poobedná ŠKD bude fungovať hneď po ukončení vyučovania od 12:00 do 16.00 hod.
Vstup rodičov do budovy je prísne zakázaný!
Prosíme o dodržiavanie odstupov vo vzdialenosti 1,5m pri príchode do budovy a prosíme o trpezlivosť pri rannom preberaní detí do budovy školy ,
Každé dieťa musí mať 2 rúška a hygienické vreckovky. Rúška budú používať len pri presunoch mimo triedy a v triede ich už nebudú musieť mať na tvári.
Ďakujeme!
MŠVVaŠ SR umožňuje zriaďovateľom otvorenie tried prvého až piateho ročníka základných škôl a školských klubov detí od 1. 6. 2020 – do 30.6.2020
Záväzne prihlasujem svoje dieťa na vyučovanie od 1. 6. 2020 – 30.6.2020
Prílohy:
č. 1 nástup žiaka 1.6.2020
č. 2 záujem o rannú ŠKD
č. 3 ŠKD popoludní
č. 4 stravovanie
č. 5 žiak/žiačka nenastúpi do školy
Poznámka: Nehodiace nevypĺňajte.
Záväznú prihlášku je nutné odkliknúť na vašej Edupage do 22.5.2020 do 10.00 hod.
Ďakujeme.
Zvolili sme formu prihlasovania cez našu webovú stránku školy, aby ste nemuseli nič posielať. Prosíme, aby ste po zvážení vyplnili prihlásenie na web stránke cez našu Edupage stránku.
1. - 4. ročník bude mať vyučovanie do 12,00 hod.
5. ročník bude mať vyučovanie do 12:30 hod.
Žiaci budú mať povinnosť prichádzať do školy v čase od 7:45 do 8:15 v intervaloch.
Vyučovanie začne od 8:30 hod.
Ďakujeme!
Do galérie Žiaci 2.B boli pridané fotografie.
Žiaci 2.B sa učili písať listy a p. učiteľke Oravcovej prišla takáto zásielka. Veľmi sa z nich tešila, všetky boli krásne a bez chyby.
Do galérie Žiacka kniha o vodnej ríši boli pridané fotografie.
Náš šikovný žiak zo 4.C Michal Masár vytvoril úžasnú knihu o vodnej ríši.Výborne, tlieskame.
p. učiteľka Zuzana Snopová
Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/8H, 9A, 9B/9H
Milí nemčinári ,
Po týždni všetkých opäť pozdravujem.
Mnohí z vás úlohy z minulého týždňa pekne zvládli vypracovať aj poslať. Prosím tých, ktorí doteraz úlohy poslať z rôznych dôvodov nestihli, aby tak urobili do konca týždňa na mail:
Na každý mail od vás reagujem a odpovedám, takže ak si náhodou niekto nenájde odpoveď, znamená to, že treba poslať úlohy znovu, mohol nastať technický problém. Ďakujem za pochopenie.
Keďže podľa nových usmernení vlády SR zatiaľ aj naďalej pokračujeme spolu v dištančnom vzdelávaní, nájdete si aj dnes nové zadania úloh na nasledujúci týždeň.
Ak si neviete s niečím poradiť, napíšte mi. Aj naďalej využívajte možnosť on-line precvičovania učiva na stránke www.hueber.de/beste-freunde/lernen v sekcii On-line Übungen
Myslím na vás všetkých a želám vám, aby ste si už mohli stále viac vychutnávať príjemné jarné dni na slniečku, s blízkymi ľuďmi pri aktivitách, ktoré vám robia radosť. Majte sa pekne!
inštrukcie k domácej príprave si stiahnite tu - Domaca_priprava_NEJ_-_19._MaJ_2020.docx
Zuzana Snopová
Milá birmovankyňa / milý birmovanec,
Rímskokatolícky farský úrad v Topoľčanoch na základe Tvojej prihlášky pre prijatie slávnosti birmovania, dovoľuje si Ťa informovať, že vzhľadom na obdobie koronakrízy (Covid-19) bol ZMENENÝ termín našej slávnosti birmovania. Pôvodne sa slávnosť mala uskutočniť v sobotu 20. júna 2020. Z pochopiteľných dôvodov bol tento termín odvolaný.
Za predpokladu, že na tohtoročnú jeseň budú už školy a spoločenská situácia stabilizované, tak slávnosť birmovania v našej Farnosti Topoľčany by sa mala uskutočniť v novom termíne a to v sobotu 10. októbra 2020 o 10.00 hod. vo Farskom kostole Nanebovzatia Panny Márie v Topoľčanoch.
V príprave budeme pokračovať, akonáhle to spoločenská situácia dovolí. Budete o tom informovaní prostredníctvom farských oznamov.
S katolíckym pozdravom všetkým birmovancom pevnosť zdravia, krásne dni a všetko dobré praje Farský úrad Nanebovzatia Panny Márie v Topoľčanoch.
RÍMSKOKOKATOLÍCKA CIRKEV
FARNOSŤ TOPOĽČANY
Nám. M. R. Štefánika 61
955 01 Topoľčany
Tel. +421 38 / 53 263 02
IČO: 34075771
DIČ: 2021306826
p. uč. Snopová
NEMECKÝ JAZYK - DOMÁCA PRÍPRAVA – 12.máj 2020 – 2. časť
Vyučujúca : Mgr. Zuzana Snopová
Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/8H, 9A, 9B/9H
Milí moji nemčinári J,
ozývam sa po týždni opäť, všetkých pozdravujem. Aj keď viem, že je pre vás všetkých náročné udržať si motiváciu po tak dlhý čas, čo nie sme v škole, ešte chvíľku to vydržte a už sa budeme spolu o pár týždňov tešiť na letné prázdniny bez povinností.
Ďakujem všetkým, ktorí sa ozvali. Ostatných poprosím, aby mi odovzdali úlohy, ktoré som zadávala, na mail : zuzanasnopova@gmail.com.
Taktiež poprosím o zaslanie dnešných úloh do 18. 5. 2020. Ďakujem.
Už nám toho neostáva veľa, v júni budeme len opakovať učivo, tak snáď už týchto pár májových úloh spolu zvládneme J. O týždeň v utorok si nájdete nové úlohy.
Prajem príjemný týždeň, majte sa pekne !
7A/7B
Die Tageszeit – denný čas ( časti dňa )
der Morgen – ráno der Nachmittag - popoludnie
der Vormittag – dopoludnie der Abend - večer
der Mittag – obed, poludnie die Nacht - noc
Keď chceme vyjadriť čas s použitím časti dňa, používame predložku AM.
Napríklad ( =zum Beispiel ) – Wann hast du deine Deutschstunde? Kedy máš hodinu NJ?
Ich habe Deutsch am Vormittag. Nemčinu mám dopoludnia.
Pozor! – Wann schläfst du? ( Kedy spíš? )
Die Uhrzeit – Určovanie času
Wie spät ist es? = Koľko je hodín? Wann? = Kedy?
7,00 – Es ist sieben /Uhr /. ( Je sedem /hodín/.)
7,30 – Es ist halb acht. ( Je pol ôsmej .)
Keď chcem vyjadriť čas presnou hodinou, používame predložku UM.
Pozor! – 13, 00 - Es ist ein Uhr. / Es ist eins.
8 – utvor z viet dialóg
9 – priraď obrázok a časový údaj
8A/ 8B, 8C/ 8H
Wie kommst du zur Schule?
Ich gehe immer zu Fuß.
Ich fahre meistens mit dem Fahrrad. ( stredný rod – das Fahrrad )
Ich fahre oft mit dem Bus. ( mužský rod – der Bus )
Ich fahre manchmal mit der Straßenbahn. ( ženský rod - die Straßenbahn )
Časové údaje : oft = často manchmal = niekedy
meistens = väčšinou immer = vždy
Strana 20/ 5, 6 , 7, 8 – Vypracuj si, prosím, cvičenia – slovnú zásobu nájdeš v pracovnom zošite na strane 26
5 viet z učebnice – 17/6c + cvičenia z Pracovného zošita poprosím poslať na mailovú adresu.
9A, 9B/9H
Predložky miesta s datívom a akuzatívom
Pri predložkách IN, AUF, AN rozlišujeme, ako sa na miesto pýtame.
Na otázku WO? = KDE? odpovedáme spojením predložka + datív
Na otázku WOHIN? = KAM? odpovedáme spojením predložka + akuzatív
WO?=KDE?/datív/ WOHIN?= KAM? / akuzatív/
im Park ( v parku ) in den Park ( do parku )
in der Straße ( na ulici ) in die Straße ( na ulicu )
in den USA ( v USA – Plurál množného čísla ) in die USA ( do USA )
in der Slowakei ( na Slovensku ) in die Slowakei ( na Slovensko )
am Meer (pri mori ) ans Meer ( k moru )
auf einer Insel ( na ostrove ) auf eine Insel ( na ostrov )
Predložka sa môže v závislosti od pádu aj meniť. Napríklad :
WO?=KDE?/datív/ WOHIN?= KAM? / akuzatív/
In Paris ( v Paríži ) nach Paris ( do Paríža )
Zu Hause ( doma ) nach Hause ( domov )
In der Stadt ( v meste ) in die Stadt ( do mesta )
Wir haben die Ferien im Juli und im August.
p. uč. Snopová
Milí moji etikári J,
všetkých pozdravujem a verím, že sa máte dobre a zvládate v pohode domácu školu aj domáce povinnosti .
Ďakujem tým, ktorí sa ozvali a poslali spätnú väzbu. Som rada, že sa v týchto neľahkých časoch snažíte pomáhať a robiť radosť svojim blízkym.
Prosím o zaslanie dnešných úloh do 19. 5. 2020 na mailovú adresu :
Majte sa pekne, prajem príjemné prežitie májových dní, užívajte si slniečko a blízkych ľudí !
5. + 6. ročník
1. Vypracujte, prosím, rozprávku / rozprávkový príbeh inšpirovanú/ý/ súčasnou situáciou,
s názvom :
„ O statočnom Jakubovi, zlom Koronovi a dobrých anjeloch“
2. Popremýšľajte ( vyhľadajte na internete, v časopisoch ) a napíšte , ako pandémia koronavírusu ovplyvnila životné prostredie na celom svete.
7. + 9. ročník
1. Vypracujte, prosím, úvahu inšpirovanú súčasnou situáciou na tému :
„Ako „korona“ zmenila svet k lepšiemu..........“
- rozsah práce : A5-A4 ( čím viac, tým lepšie J )
2. Pouvažujte a napíšte :
a) čo počas súčasnej situácie najviac trápi starých ľudí v domovoch dôchodcov
b) čo by starých ľudí v domovoch dôchodcov najviac potešilo/najviac teší
c) čo starí ľudia v týchto chvíľach najviac potrebujú
Oznam pre rodičov budúcich prvákov
Milí rodičia, rozhodnutia o prijatí Vášho dieťaťa do 1 .ročníka ZŠ Škultétyho si môžete prísť osobne prevziať od 18. 5 . – 20. 5. 2020 v čase od 8:00 – 12:00 hod.
Pri hlavnom vchode Vás bude čakať zamestnanec školy .
Prosíme , aby ste si doniesli prefotenú kartičku poistenca dieťaťa, kópiu rodného listu dieťaťa a Váš Občiansky preukaz. Zamestnankyňa bude vyberať aj poplatok na predpisové zošity v sume 15 € a ak by ste si chceli objednať pomôcky do 1. ročníka , tak ponúkame túto možnosť objednania balíčka pre prváka v sume ďalších 15€. Ak nebudete chcieť objednať pomôcky , tak dostanete spísaný zoznam , ktorý si do septembra zabezpečíte individuálne.
Ďalej prosíme aby ste mali ochranné rúško a prípadne vlastné pero.
Ak by Vám termín nevyhovoval , prosím napíšte mail na skola@zsskultetyho.sk a dohodnete si individuálne, ako rozhodnutie prevezmete – prípadne poštou , prípadne v inom termíne osobne , atď.
Tí, čo žiadali o odklad si prídu pre rozhodnutie až po vyšetrení dieťaťa v psychologickej poradni a dodaní návrhu odkladu.
Milí stravníci,
Zdvorilo Vás žiadam, aby ste si prišlli vyzdvihnúť šeky za mesiac marec 2020 v čase od 8,00 do 13,00 hod.
V dňoch 13.5.2020, 18.5. - 20.5.2020 a 25.5.-27.5.2020 .
Môžete sa informovať u vedúcej školskej jedálne, č. tel.: 0911 331176.
p. Bačiková, vedúca ŠJ
Bližšie informácie nájdete po kliknutí na odkaz.
Vyučujúca : Mgr. Zuzana Snopová
Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/ 8H, 9A, 9B / 9H
NEMECKÝ JAZYK – DOMÁCA PRÍPRAVA – máj 2020 – 1. časť
Vyučujúca : Mgr. Zuzana Snopová
Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/ 8H, 9A, 9B / 9H
Milí moji nemčinári J !
V prvom rade by som chcela poďakovať všetkým, ktorí sa ozvali a poslali domáce úlohy. Mnohí ste to zvládli úžasne, s minimom chýb. Je to skvelé, že dokážete pracovať aj samostatne a potrebujete len drobnú pomoc.
Zároveň prosím tých, ktorí sa ešte neozvali, aby tak urobili a poslali úlohy na môj mail :
taktiež prosím tých, ktorí nedostali odo mňa spätnú väzbu, aby úlohy zaslali na mail. Mohlo sa stať, že správa od vás neprišla. Každý, kto úlohy poslal, si určite našiel odo mňa odpoveď. Ak vám náhodou nič neprišlo, pošlite znovu. Ďakujem.
Dnes posielam úlohy len na týždeň, o týždeň si nájdete nové. Do konca školského roka to budem robiť tak, že pravidelne v utorok si nájdete nové zadania, prípadne výsledky minulých zadaní, aby ste si mohli skontrolovať. Prajem všetkým príjemný týždeň, majte sa pekne J !
7A / 7B
Modálne sloveso „ müssen“ = musieť
Sg. Pl.
Ich muss nicht die ganze Wohnung aufräumen. = Nemusím upratovať celý byt.
8A/8B, 8C/8H
die Verkehrsmittel – dopravné prostriedky fahren – jazdiť cestovať - reisen
das Auto – auto die U – Bahn – metro der Bahnhof – žel.stanica
der Bus – autobus das Schiff – loď die Haltestelle - zastávka
der Zug – vlak das Flugzeug – lietadlo fliegen – letieť / lietať
die Straßenbahn – električka das Fahrrad – bicykel die Ferien - prázdniny
das Motorrad – motorka der Roller – kolobežka der Urlaub - dovolenka
Wo wohnst du? ( Kde bývaš?) a odpovedať :
Ich wohne in der Vajanského 64. ( die Straße = ulica )
Ich wohne am námestí M . R. Štefánika. ( der Platz = námestie )
9A , 9B / 9H
-strana 86-87 v pracovnom zošite
2. V učebnici na str. 48/ 1a si pozri obrázky, popremýšľaj, ktorý z táborov by Ťa oslovil a do
ktorého tábora by asi rád išiel Lucas
3.Prečítaj si texty – 48/ 2a- o jednotlivých typoch táborov a pokús sa priradiť obrázky
k textom 48/2a, taktiež priradiť mená a vyjadrenia mladých ľudí : 49/2c – toto
cvičenie vypracuj písomne do zošita
Nezabudnite, že každé učivo si môžete precvičovať aj on on - line formou na stránke www.hueber.de/beste-freunde/lernen v sekcii On-line Übungen. J
Usmernenie na hodnotenie žiakov základných škôl v čase mimoriadnej situácie,1
spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020
(aktualizácia)
Základné princípy hodnotenia žiakov v čase prerušeného vyučovania v školách:
● zabezpečiť spravodlivosť pri hodnotení každého žiaka rešpektovaním individuálnych
podmienok na domácu prípravu a dištančné vzdelávanie,
● sústrediť pozornosť na poskytovanie slovnej spätnej väzby,
● akceptovať jedinečnosť podmienok žiakov na vzdelávanie.
Zásady hodnotenia
1. Priebežné hodnotenie sa počas prerušeného vyučovania v školách nerealizuje formou
klasifikácie. Priebežné hodnotenie má mať charakter konštruktívnej spätnej väzby
poskytovanej žiakom počas učenia sa. Má mať motivačný charakter, pomenovať žiakom chyby,
ktoré robia a navrhnúť postup pri ich odstraňovaní. Priebežné hodnotenie má mať značne
individualizovaný charakter, zohľadňovať vekové a individuálne osobitosti žiaka a prihliadať na
jeho momentálnu psychickú i fyzickú disponovanosť.
2. Pri priebežnom aj záverečnom hodnotení sa prihliada predovšetkým na osobitosti, možnosti
a individuálne podmienky na domácu prípravu počas prerušeného vyučovania v školách.
3. Riaditeľ školy oznámi nehodnotenie tých predmetov, ktoré pôvodne boli hodnotené, avšak
podmienky v čase prerušeného vyučovania neumožňujú naplniť ciele predmetu
kvalitnou/plnohodnotnou realizáciou (napr. výchovy). O tejto skutočnosti oboznámi žiakov
a ich zákonných zástupcov do 30.4.2020.
4. Vo všetkých ročníkoch základnej školy sa v čase mimoriadnej situácie môže realizovať
záverečné hodnotenie aj formou slovného hodnotenia.
5. V rámci záverečného hodnotenia je možné využiť kombinované hodnotenie (klasifikáciu
a slovné hodnotenie) buď v rámci rôznych vyučovacích predmetov alebo aj v rámci toho istého
predmetu.
6. V prvom ročníku sa v čase mimoriadnej situácie priebežné aj záverečné hodnotenie realizuje
formou slovného hodnotenia.
7. Pri priebežnom aj záverečnom hodnotení sa odporúča zohľadniť aj sebahodnotenie žiaka.
8. O spôsobe hodnotenia jednotlivých vyučovacích predmetov rozhodne v čase mimoriadnej
situácie riaditeľ školy po prerokovaní s pedagogickou radou elektronicky (napr. per rollam),
v súlade s vyššie uvedenými bodmi.
9. Po ukončení mimoriadnej situácie škola následne vypracuje stručnú správu o priebehu výučby
a hodnotenia na základe zápisníc z predmetových komisií a metodických združení a priloží ju
ako prílohu k školskému vzdelávaciemu programu.
1 Mimoriadna situácia, zapríčinená prerušením vyučovania v školách od 16.3.2020, pretrváva aj v prípade, že by vyučovanie v školách bolo obnovené ešte pred ukončením školského roka, t. j. pred 30. 6. 2020.
Získavanie podkladov na hodnotenie
1. Podklady na hodnotenie výchovno-vzdelávacích výsledkov žiakov získava učiteľ v čase prerušeného
vyučovania v školách najmä z portfólií žiackych prác a rozhovormi so žiakmi, príp. konzultáciou
s rodičmi. Podkladmi môžu byť projekty, riešenia komplexných úloh, samostatné praktické práce
spracované žiakmi počas domácej prípravy s prihliadnutím na individuálne podmienky každého
žiaka.
2. Počas prerušeného vyučovania v školách sa neodporúča hodnotiť žiakov na základe testov
a písomných skúšok.
3. V čase mimoriadnej situácie sa ruší povinnosť realizovať predpísané kontrolné písomné práce,
vyplývajúce z výkonového štandardu štátneho vzdelávacieho programu.
4. Po obnovení vyučovania v školách sa písomné a ústne skúšanie nerealizuje najmenej tri týždne
od nástupu žiakov do školy.
Pedagogická rada
1. Pedagogická rada, ktorá spravidla rokuje do 15. apríla (hodnotiaca pedagogická rada) sa počas
prerušeného vyučovania v školách nekoná.
2. Ak termín pedagogickej rady, zameranej na hodnotenie žiakov za druhý polrok (klasifikačná
pedagogická rada) pripadne na obdobie prerušeného vyučovania v školách, náhradný termín bude
najneskôr do dvoch týždňov od obnovenia vyučovania v školách. V prípade, že sa vyučovanie
v školách neobnoví do 15.6., riaditeľ zabezpečí konanie pedagogickej rady online a jej hlasovanie
elektronickou formou (napr. per rollam) tak, aby žiaci mohli dostať vysvedčenie v riadnom termíne.
Ukončenie stupňa vzdelania
1. V čase mimoriadnej situácie všetci žiaci po absolvovaní posledného ročníka vzdelávacieho
programu odboru vzdelávania pre prvý stupeň základnej školy získajú primárne vzdelanie aj
s doložkou: „Žiak získal primárne vzdelanie.“
2. V čase mimoriadnej situácie všetci žiaci po absolvovaní posledného ročníka vzdelávacieho
programu odboru vzdelávania pre druhý stupeň základnej školy získajú nižšie stredné vzdelanie aj
s doložkou: „Žiak získal nižšie stredné vzdelanie.“ V prípade, že by žiakovi deviateho ročníka
z objektívnych príčin hrozilo prepadnutie (napr. na polroku mal nedostatočnú z dvoch a viacerých
predmetov alebo bol neklasifikovaný), bude mu určený termín na preskúšanie pred začiatkom
nasledujúceho školského roka.
3. V čase mimoriadnej situácie žiaci s mentálnym postihnutím po absolvovaní posledného ročníka
vzdelávacieho programu pre žiakov s mentálnym postihnutím získajú primárne vzdelanie aj
s doložkou: „Žiak získal primárne vzdelanie.“ V prípade, že by žiakovi posledného ročníka
z objektívnych príčin hrozilo opakovanie ročníka, bude mu určený termín na preskúšanie pred
začiatkom nasledujúceho školského roka.
Postup do vyššieho ročníka
1. V čase mimoriadnej situácie nemôže byť žiak zo žiadneho predmetu hodnotený stupňom
prospechu nedostatočný alebo dosiahol neuspokojivé výsledky, t.j. nemôže opakovať ročník
okrem prípadov, uvedených v bode 2 a 3.
2. V čase mimoriadnej situácie je vo výnimočných prípadoch možné určiť pred postupom do vyššieho
ročníka preskúšanie u tých žiakov 2. stupňa ZŠ, ktorí zo subjektívnych príčin neplnili požiadavky
vyučovania na diaľku a dosiahli neuspokojivé výsledky za obdobie pred prerušením vyučovania.
Preskúšanie je možné najskôr dva mesiace po obnovení vyučovania v školách alebo do 31.8.2020.
O preskúšaní žiaka rozhoduje pedagogická rada.
3. V čase mimoriadnej situácie žiaci druhého stupňa ZŠ, ktorí v 1. polroku dostali známku
nedostatočnú z dvoch a viac predmetov alebo boli neklasifikovaní, môžu absolvovať
komisionálne skúšky najneskôr do 31.8.2020.
V Bratislave, dňa 20. apríla 2020
Mgr. Branislav Gröhling
minister
Do galérie AJ 1.B je doma... boli pridané fotografie.
Nečakané korona-prázdniny priniesli aj žiakom 1.B množstvo zaujímavých chvíľ. Okrem online vyučovania plnia aj zábavné a tvorivé úlohy. Prišívajú gombíky, vyrábajú bublifuk, maľujú kamene, hrajú Meno, mesto, zviera vec, skáču škôlku, plnia aktivity ku Dňu Zeme, vymýšľajú prvoaprílové žarty, pripravujú jednohubky k filmu, skladajú čiapky, loďky, či Nebo, peklo...Tiež pomáhajú rodičom pri varení, upratovaní, dezinfikujú kľučky a vypínače. Pasujú sa s otcom, ktorého museli obrať o ponožku, stavajú z lega, túlajú sa prírodou. Plnia úlohy z učebníc, z časopisu Vrabček, vypracovávajú testy Alf, diktujú diktát rodičom. Všetci už čakáme na koniec neželaného pobytu doma a tešíme sa na skoré stretnutie opäť v škole.
Mgr. Zuzana Valachová
Powered by aSc EduPage