• ETICKÁ VÝCHOVA – Domáca príprava - máj 2020

          • p. uč. Snopová

            Milí moji etikári J,

            všetkých pozdravujem a verím, že sa máte dobre a zvládate v pohode domácu školu aj domáce povinnosti .

            Ďakujem tým, ktorí sa ozvali a poslali spätnú väzbu. Som rada, že sa v týchto neľahkých časoch snažíte pomáhať a robiť radosť svojim blízkym.

            Prosím o zaslanie dnešných úloh do 19. 5. 2020 na mailovú adresu :

                                                     zuzanasnopova@gmail.com

            Majte sa pekne, prajem príjemné prežitie májových dní, užívajte si slniečko a blízkych ľudí !

             

            5. + 6. ročník

            1. Vypracujte, prosím, rozprávku /  rozprávkový príbeh inšpirovanú/ý/ súčasnou situáciou,

                 s názvom :

                                                     „ O statočnom Jakubovi, zlom Koronovi a dobrých anjeloch“

            • Nezabudnite, že každá rozprávka má dobrý koniec a dobro vždy víťazí nad zlom J.
            • Rozsah práce : A5 ( malá strana v zošite – ale môže byť aj viac, poteším sa )

             

            2. Popremýšľajte ( vyhľadajte  na internete, v časopisoch ) a napíšte , ako pandémia koronavírusu    ovplyvnila  životné prostredie na celom svete.

             

            7. + 9. ročník

            1. Vypracujte, prosím, úvahu inšpirovanú súčasnou situáciou  na tému :

                                                  „Ako „korona“ zmenila svet k lepšiemu..........“

                     - rozsah práce : A5-A4 ( čím viac, tým lepšie J )

             

            2. Pouvažujte a napíšte :

            a) čo počas súčasnej situácie najviac trápi starých ľudí v domovoch dôchodcov

                                        b) čo by starých ľudí v domovoch dôchodcov najviac potešilo/najviac teší

                                        c) čo starí ľudia v týchto chvíľach najviac potrebujú

             

          • Oznam pre rodičov budúcich prvákov

          • Oznam pre rodičov budúcich prvákov

             

            Milí rodičia, rozhodnutia o prijatí Vášho dieťaťa do 1 .ročníka ZŠ Škultétyho si môžete prísť osobne prevziať od 18. 5 . – 20. 5. 2020 v čase od 8:00 – 12:00 hod.

            Pri hlavnom vchode Vás bude čakať zamestnanec  školy  .

            Prosíme , aby ste si doniesli prefotenú kartičku poistenca  dieťaťa, kópiu rodného listu dieťaťa a Váš  Občiansky preukaz. Zamestnankyňa bude vyberať aj poplatok na predpisové zošity v sume 15 € a ak by ste si chceli objednať pomôcky do 1. ročníka , tak ponúkame túto možnosť objednania balíčka pre prváka v sume  ďalších 15€. Ak nebudete chcieť objednať pomôcky , tak dostanete spísaný  zoznam  , ktorý si do septembra  zabezpečíte individuálne.

            Ďalej prosíme aby ste mali ochranné rúško a prípadne vlastné pero.

            Ak by Vám termín nevyhovoval , prosím napíšte mail na skola@zsskultetyho.sk a dohodnete si individuálne, ako rozhodnutie prevezmete – prípadne poštou , prípadne v inom termíne osobne , atď.

            Tí, čo žiadali o odklad si prídu pre rozhodnutie až po vyšetrení dieťaťa v psychologickej poradni a dodaní návrhu odkladu.

          • Oznam pre stravníkov

          • Milí stravníci, 

            Zdvorilo Vás žiadam, aby ste si prišlli vyzdvihnúť šeky za mesiac marec 2020 v čase od 8,00 do 13,00 hod.

            V dňoch 13.5.2020, 18.5. - 20.5.2020 a 25.5.-27.5.2020 .

            Môžete sa informovať u vedúcej školskej jedálne, č. tel.: 0911 331176.

             

            p. Bačiková, vedúca ŠJ 

          • NEMECKÝ JAZYK – DOMÁCA PRÍPRAVA – máj 2020 – 1. časť

          • Vyučujúca : Mgr. Zuzana Snopová

            Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/ 8H, 9A, 9B / 9H

            NEMECKÝ JAZYK – DOMÁCA PRÍPRAVA – máj 2020 – 1. časť

             

            Vyučujúca : Mgr. Zuzana Snopová

            Triedy : 7A/7B, 8A/8B, 8C/ 8H, 9A, 9B / 9H

             

            Milí moji nemčinári J !

            V prvom rade by som chcela poďakovať všetkým, ktorí sa ozvali a poslali domáce úlohy. Mnohí ste to zvládli úžasne, s minimom chýb. Je to skvelé, že dokážete pracovať aj samostatne a potrebujete len drobnú pomoc.

            Zároveň prosím tých, ktorí sa ešte neozvali, aby tak urobili a poslali úlohy na môj mail :

            zuzanasnopova@gmail.com,

            taktiež prosím tých, ktorí nedostali odo mňa spätnú väzbu, aby úlohy zaslali na mail. Mohlo sa stať, že správa od vás neprišla. Každý, kto úlohy poslal, si určite našiel odo mňa odpoveď. Ak vám náhodou nič neprišlo, pošlite znovu. Ďakujem.

            Dnes posielam úlohy len na týždeň, o týždeň si nájdete nové. Do konca školského roka to budem robiť tak, že pravidelne v utorok si nájdete nové zadania, prípadne výsledky minulých zadaní, aby ste si mohli skontrolovať. Prajem všetkým príjemný týždeň, majte sa pekne J !

             

            7A / 7B

            1. Do zošita si napíšete ( nalepíte ) a naučíte sa J :

                                                                           Modálne sloveso „ müssen“ = musieť

                                           Sg.                                                                                        Pl.          

            1. ich muss                                                                     wir müssen
            2. du musst                                                                   ihr müsst
            3. er/sie/es muss                                                        sie / Sie müssen         

             

            • modálne sloveso má v 1. aj v 3. osobe singuláru ( j. č. ) rovnaký tvar ( bez koncovky )
            • v singulári dochádza k zmene kmeňovej samohlásky ( müssen – ich muss )
            • časované sloveso sa nachádza na druhom mieste vo vete a plnovýznamové sloveso až na konci vety : Ich muss nach Hause gehen. = Musím ísť domov.
            • Príklady : Musst du heute in die Schule gehen? = Musíš ísť dnes do školy?

                              Ich muss nicht die ganze Wohnung aufräumen. = Nemusím upratovať celý byt.

             

            1. V učebnici na strane 38 si prečítate text – dialóg – cv . 1, 2
            2. Po prečítaní si priradíte správne možnosti v cvičení 2b
            3. Do zošita si napíšete vety, ktoré vytvoríte v cvičení 3
            4. Pracovný zošit – strana 49 / 5abcd, 6

            8A/8B, 8C/8H

            1. Do zošita si napíšete ( nalepíte ) a naučíte sa nasledujúcu slovnú zásobu J:

            die Verkehrsmittel – dopravné prostriedky       fahren – jazdiť                  cestovať - reisen

            das Auto – auto                                                              die U – Bahn – metro                    der Bahnhof – žel.stanica

            der Bus – autobus                                          das Schiff – loď                                die Haltestelle - zastávka

            der Zug – vlak                                                  das Flugzeug – lietadlo                 fliegen – letieť / lietať

            die Straßenbahn – električka                     das Fahrrad – bicykel                    die Ferien - prázdniny  

            das Motorrad – motorka                             der Roller – kolobežka                  der Urlaub - dovolenka

             

            1. V učebnici na strane 16 / 1 máte obrázok – Nico sedí a o niečom premýšľa – prečítajte, porozmýšľajte aj vy
            2. 16/2 – prečítajte si inzeráty a vyberte, ktorý je pre Nica zaujímavý
            3. 16/ 4 – prečítajte si  vety, ktoré sú v cvičení – tu je dôležité vedieť spýtať sa :

                                  Wo wohnst du? ( Kde bývaš?)                           a odpovedať :

                                  Ich wohne in der Vajanského 64. ( die Straße = ulica )

                                  Ich wohne am  námestí M . R. Štefánika. ( der Platz = námestie )

            • Zapíš si vetu o sebe do zošita : napr. Ich wohne in der Ružová Straße.
            1. 16/ 5a – priraď vetu a situáciu
            2. Pracovný zošit – str. 20 / 1, 2, 3, 4 – cvičenia sú zamerané na precvičenie slovnej zásoby týkajúcej sa osobných údajov, ktoré by sme o sebe mali vedieť povedať ( meno, bydlisko, telefónne číslo, mailová adresa)

             

            9A , 9B / 9H

            1. Zopakujte si ústne Perfektum / zložený  minulý čas/ - strana 72-73 v učebnici

                                                                                                             -strana 86-87 v pracovnom zošite

                    2.   V učebnici na str. 48/ 1a si pozri obrázky, popremýšľaj, ktorý z táborov by Ťa oslovil a do   

                           ktorého tábora by asi rád išiel Lucas

                    3.Prečítaj si texty – 48/ 2a- o jednotlivých typoch táborov a pokús sa priradiť obrázky 

                                            k textom 48/2a, taktiež priradiť mená a vyjadrenia mladých ľudí  : 49/2c – toto 

                                            cvičenie vypracuj písomne do zošita

            1. V krátkom texte na str. 49/ 3a oprav chybičky a zapíš vety správne do zošita
            2. V pracovnom zošite nájdeš cvičenia zamerané na precvičovanie učiva minulého času – str. 61/ 1, 2, 3, 4. Myslím, že sme tomu venovali veľa času, tak by to nemal byť problém.

             

            Nezabudnite, že každé učivo si môžete precvičovať  aj on on - line formou na stránke www.hueber.de/beste-freunde/lernen v sekcii On-line Übungen.        J

          • Aktualiácia Usmernenie na hodnotenie žiakov

          • Usmernenie na hodnotenie žiakov základných škôl v čase mimoriadnej situácie,1
            spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020
            (aktualizácia)


            Základné princípy hodnotenia žiakov v čase prerušeného vyučovania v školách:


            ● zabezpečiť spravodlivosť pri hodnotení každého žiaka rešpektovaním individuálnych
            podmienok na domácu prípravu a dištančné vzdelávanie,
            ● sústrediť pozornosť na poskytovanie slovnej spätnej väzby,
            ● akceptovať jedinečnosť podmienok žiakov na vzdelávanie.

            Zásady hodnotenia

            1. Priebežné hodnotenie sa počas prerušeného vyučovania v školách nerealizuje formou
            klasifikácie. Priebežné hodnotenie má mať charakter konštruktívnej spätnej väzby
            poskytovanej žiakom počas učenia sa. Má mať motivačný charakter, pomenovať žiakom chyby,
            ktoré robia a navrhnúť postup pri ich odstraňovaní. Priebežné hodnotenie má mať značne
            individualizovaný charakter, zohľadňovať vekové a individuálne osobitosti žiaka a prihliadať na
            jeho momentálnu psychickú i fyzickú disponovanosť.
            2. Pri priebežnom aj záverečnom hodnotení sa prihliada predovšetkým na osobitosti, možnosti
            a individuálne podmienky na domácu prípravu počas prerušeného vyučovania v školách.
            3. Riaditeľ školy oznámi nehodnotenie tých predmetov, ktoré pôvodne boli hodnotené, avšak
            podmienky v čase prerušeného vyučovania neumožňujú naplniť ciele predmetu
            kvalitnou/plnohodnotnou realizáciou (napr. výchovy). O tejto skutočnosti oboznámi žiakov
            a ich zákonných zástupcov do 30.4.2020.
            4. Vo všetkých ročníkoch základnej školy sa v čase mimoriadnej situácie môže realizovať
            záverečné hodnotenie aj formou slovného hodnotenia.
            5. V rámci záverečného hodnotenia je možné využiť kombinované hodnotenie (klasifikáciu
            a slovné hodnotenie) buď v rámci rôznych vyučovacích predmetov alebo aj v rámci toho istého
            predmetu.
            6. V prvom ročníku sa v čase mimoriadnej situácie priebežné aj záverečné hodnotenie realizuje
            formou slovného hodnotenia.
            7. Pri priebežnom aj záverečnom hodnotení sa odporúča zohľadniť aj sebahodnotenie žiaka.
            8. O spôsobe hodnotenia jednotlivých vyučovacích predmetov rozhodne v čase mimoriadnej
            situácie riaditeľ školy po prerokovaní s pedagogickou radou elektronicky (napr. per rollam),
            v súlade s vyššie uvedenými bodmi.
            9. Po ukončení mimoriadnej situácie škola následne vypracuje stručnú správu o priebehu výučby
            a hodnotenia na základe zápisníc z predmetových komisií a metodických združení a priloží ju
            ako prílohu k školskému vzdelávaciemu programu.


            1 Mimoriadna situácia, zapríčinená prerušením vyučovania v školách od 16.3.2020, pretrváva aj v prípade, že by vyučovanie v školách bolo obnovené ešte pred ukončením školského roka, t. j. pred 30. 6. 2020.

            Získavanie podkladov na hodnotenie
            1. Podklady na hodnotenie výchovno-vzdelávacích výsledkov žiakov získava učiteľ v čase prerušeného
            vyučovania v školách najmä z portfólií žiackych prác a rozhovormi so žiakmi, príp. konzultáciou
            s rodičmi. Podkladmi môžu byť projekty, riešenia komplexných úloh, samostatné praktické práce
            spracované žiakmi počas domácej prípravy s prihliadnutím na individuálne podmienky každého
            žiaka.
            2. Počas prerušeného vyučovania v školách sa neodporúča hodnotiť žiakov na základe testov
            a písomných skúšok.
            3. V čase mimoriadnej situácie sa ruší povinnosť realizovať predpísané kontrolné písomné práce,
            vyplývajúce z výkonového štandardu štátneho vzdelávacieho programu.
            4. Po obnovení vyučovania v školách sa písomné a ústne skúšanie nerealizuje najmenej tri týždne
            od nástupu žiakov do školy.

            Pedagogická rada
            1. Pedagogická rada, ktorá spravidla rokuje do 15. apríla (hodnotiaca pedagogická rada) sa počas
            prerušeného vyučovania v školách nekoná.
            2. Ak termín pedagogickej rady, zameranej na hodnotenie žiakov za druhý polrok (klasifikačná
            pedagogická rada) pripadne na obdobie prerušeného vyučovania v školách, náhradný termín bude
            najneskôr do dvoch týždňov od obnovenia vyučovania v školách. V prípade, že sa vyučovanie
            v školách neobnoví do 15.6., riaditeľ zabezpečí konanie pedagogickej rady online a jej hlasovanie
            elektronickou formou (napr. per rollam) tak, aby žiaci mohli dostať vysvedčenie v riadnom termíne.
            Ukončenie stupňa vzdelania
            1. V čase mimoriadnej situácie všetci žiaci po absolvovaní posledného ročníka vzdelávacieho
            programu odboru vzdelávania pre prvý stupeň základnej školy získajú primárne vzdelanie aj
            s doložkou: „Žiak získal primárne vzdelanie.“
            2. V čase mimoriadnej situácie všetci žiaci po absolvovaní posledného ročníka vzdelávacieho
            programu odboru vzdelávania pre druhý stupeň základnej školy získajú nižšie stredné vzdelanie aj
            s doložkou: „Žiak získal nižšie stredné vzdelanie.“ V prípade, že by žiakovi deviateho ročníka
            z objektívnych príčin hrozilo prepadnutie (napr. na polroku mal nedostatočnú z dvoch a viacerých
            predmetov alebo bol neklasifikovaný), bude mu určený termín na preskúšanie pred začiatkom
            nasledujúceho školského roka.
            3. V čase mimoriadnej situácie žiaci s mentálnym postihnutím po absolvovaní posledného ročníka
            vzdelávacieho programu pre žiakov s mentálnym postihnutím získajú primárne vzdelanie aj
            s doložkou: „Žiak získal primárne vzdelanie.“ V prípade, že by žiakovi posledného ročníka
            z objektívnych príčin hrozilo opakovanie ročníka, bude mu určený termín na preskúšanie pred
            začiatkom nasledujúceho školského roka.
            Postup do vyššieho ročníka
            1. V čase mimoriadnej situácie nemôže byť žiak zo žiadneho predmetu hodnotený stupňom
            prospechu nedostatočný alebo dosiahol neuspokojivé výsledky, t.j. nemôže opakovať ročník
            okrem prípadov, uvedených v bode 2 a 3.
            2. V čase mimoriadnej situácie je vo výnimočných prípadoch možné určiť pred postupom do vyššieho
            ročníka preskúšanie u tých žiakov 2. stupňa ZŠ, ktorí zo subjektívnych príčin neplnili požiadavky
            vyučovania na diaľku a dosiahli neuspokojivé výsledky za obdobie pred prerušením vyučovania.
            Preskúšanie je možné najskôr dva mesiace po obnovení vyučovania v školách alebo do 31.8.2020.
            O preskúšaní žiaka rozhoduje pedagogická rada.
            3. V čase mimoriadnej situácie žiaci druhého stupňa ZŠ, ktorí v 1. polroku dostali známku
            nedostatočnú z dvoch a viac predmetov alebo boli neklasifikovaní, môžu absolvovať
            komisionálne skúšky najneskôr do 31.8.2020.


            V Bratislave, dňa 20. apríla 2020
            Mgr. Branislav Gröhling
            minister

             

          • AJ 1.B je doma...

          • Do galérie AJ 1.B je doma... boli pridané fotografie.

            Nečakané korona-prázdniny priniesli aj žiakom 1.B množstvo zaujímavých chvíľ. Okrem online vyučovania plnia aj zábavné a tvorivé úlohy. Prišívajú gombíky, vyrábajú bublifuk, maľujú kamene, hrajú Meno, mesto, zviera vec,  skáču škôlku, plnia aktivity ku Dňu Zeme, vymýšľajú prvoaprílové žarty, pripravujú jednohubky k filmu, skladajú čiapky, loďky, či Nebo, peklo...Tiež pomáhajú rodičom pri varení, upratovaní, dezinfikujú kľučky a vypínače. Pasujú sa s otcom, ktorého museli obrať o ponožku, stavajú z lega, túlajú sa prírodou. Plnia úlohy z učebníc, z časopisu Vrabček, vypracovávajú testy Alf, diktujú diktát rodičom. Všetci už čakáme na koniec neželaného pobytu doma a tešíme sa na skoré stretnutie opäť v škole.

             

            Mgr. Zuzana Valachová

          • USMERNENIE K HODNOTENIU ŽIAKOV V ČASE MIMORIADNEJ SITUÁCIE

          •  

            V súlade s usmernením MŠVVaŠ SK na hodnotenie žiakov ZŠ v čase mimoriadnej situácie spôsobenej prerušením vyučovania v školskom roku 2019/2020 zo dňa 06. 04. 2020

            oznamujeme spôsob hodnotenia

            jednotlivých vyučovacích predmetov

             

            v čase mimoriadnej situácie sa v škole nerealizuje hodnotenie klasifikáciou z dôvodu nevhodných podmienok na naplnenie cieľov predmetu plnohodnotnou realizáciou, zohľadňovaním individuálnych osobitostí žiaka s prihliadnutím na možnosti a podmienky domácej prípravy počas prerušeného vyučovania.

            Riaditeľ školy oznámi v zmysle Usmernenia MŠVVaŠ hodnotenie žiakov v  ZŠ v čase mimoriadnej situácie, spôsobené prerušením vyučovania v školách zo dňa 06. 04. 2020.

            Dovoľujeme si Vám oznámiť, že v 2. polroku školského roka 2019/2020 budú neklasifikované nasledovné predmety:

             

            1. stupeň-  TSV; Prac.vyučovanie;VYV; HUV; INF;
            2. stupeň – TSV;HUV;VYV;TchV;INF;OBN;CvMat;CvSJL;RUJ;NEJ; (druhý cudzí jazyk)

            Rozhodnutie o neklasifikovaní ďalších predmetov OBN;CvMat;CvSJL;RUJ;NEJ; (druhý cudzí jazyk) sa uskutočnilo na zasadnutí pedagogickej rady dňa 6.5.2020.

            Predmety Náboženská  výchova a Etická výchova zostávajú i naďalej neklasifikované

             

            V 1. ročníku sa v čase mimoriadnej situácie priebežne aj záverečné hodnotenie realizuje formou  slovného hodnotenia.

             

            Zdôvodnenie:

            • súčasná situácia a podmienky zabezpečenia neumožňujú napĺňať ciele predmetov v súlade so ŠkVP kvalitnou a plnohodnotnou realizáciou
            • prostredníctvom on-line vzdelávania nie je možné úplne, objektívne, plnohodnotne a spravodlivo uskutočniť hodnotenie žiaka

             

            Žiak bude hodnotený klasifikáciou (2.-9. ročník) a slovne (1. ročník) za predpokladu a splnenia následných podmienok:

            • žiak musí plniť úlohy a požiadavky vyučujúceho a to odovzdaním úloh zadných cez Edu Page, Bez kriedy alebo vo formáte PDF
            • žiak si plní zadané úlohy a posiela ich späť na kontrolu
            • žiak sa aktívne zapája do on-line vyučovania a komunikuje s vyučujúcim

             

            Preukázanie podkladov na hodnotenie:

            • portfólia žiackych prác, prípadne video rozhovory so žiakmi
            • spracované projekty na zadané témy
            • súbor vypracovaných pracovných listov a prác spracovaných žiakmi počas domácej prípravy
            • študijné materiály, prípadne doplnky preukázané zo samo štúdia a pod.

             

            V čase mimoriadnej situácie sa ruší povinnosť realizovať predpísané kontrolné písomné práce, neodporúča sa hodnotiť žiakov na základe testov a písomných skúšok.

            Po obnovení vyučovania v školách sa písomné skúšanie nerealizuje najmenej 3 týždne od nástupu do školy.

             

            Vyučujúci jednotlivých predmetov budú informovať triednych učiteľov o  stave hodnotenia žiakov príslušnej triedy priebežne. Upozornia na prípadné nesplnenie požiadaviek vyučovania na diaľku ich žiakov. Triedni učitelia o skutočnosti bezprostredne preukázateľným spôsobom informujú zákonných zástupcov žiakov (sms, telefónom, emailom).

             

            Postup do vyššieho ročníka:

            V čase mimoriadnej situácie nemôže byť žiak zo žiadneho predmetu hodnotený stupňom prospechu nedostatočný alebo dosiahol neuspokojivé výsledky t.j. nemôže opakovať ročník.

            V čase mimoriadnej situácie je vo výnimočných prípadoch podľa usmernenia MŠVVaŠ SR určiť pred postupom do vyššieho ročníka preskúšanie u tých žiakov 2. stupňa, ktorí nesplnili požiadavky vyučovania na diaľku, dosiahli neuspokojivé výsledky za obdobie pred prerušením vyučovania.

            O preskúšaní žiaka rozhodne pedagogická rada. Žiaci, ktorí v 1. polroku dostali známku nedostatočná z 2 alebo viac predmetov môžu absolvovať komisionálne skúšky najneskôr do 31. 08. 2020.

            Žiadosť o vykonanie komisionálnej skúšky požiada zákonný zástupca žiaka do 3 dní od oznámenia o neprospievaní za 1. alebo 2. polrok.

            Ak písomne nepožiadajú o vykonanie komisionálnej skúšky: žiak – neprospel – opakuje ročník.

             

            V prípade ďalších zmien budeme Vás informovať!

                                                                                                                                                      Mgr. Mária Bezáková

                                                                                                                                                            riaditeľka školy

          • Domáca úloha z Matematiky

          • p. učiteľka Ondrušová

            MAT 6.A,B

            27.4.2020

            Rovnostranný trojuholník - učebnica str.57

            -odpíšte si vlastnosti do zošita z ružových rámčekov

            -zostrojte rovnostranný trojuholník ABC,ktorého strany majú:a=b=c=5,5cm

            -zostrojte v ňom jeho výšky

            MAT 6.A,B

            29.4.2020

            Zostrojte rovnostranný trojuholník KLM: k=l=m=48mm

            -zostrojte v ňom osi vnútorných uhlov

            -vypočítajte jeho obvod /o=3.k/

            Zostrojte rovnostranný trojuholník EFG: e=f=g=0,63dm

            -zostrojte v ňom výšky na jeho strany

            -vypočítajte jeho obvod

          • Asistenti a žiaci so ŠVVP .

          • Milí rodičia žiakov so ŠVVP a tiež samotní žiaci!

            Srdečne Vás pozdravujeme v tejto ťažkej a aj zvláštnej chvíli, kedy ste sa ocitli v úlohách domácich učiteľov a žiakov, ktorí nechodia do školy.

            Napriek tomu, že sa nemôžeme stretávať osobne, na stránky Edupage a Bezkriedy chodia pravidelne domáce úlohy pre vás. 

            Týmto Vám ponúkame našu pomoc pri riešení "ťažkých" úloh a cvičení. Môžete nás kontaktovať cez správy na Edupage alebo na našich mailoch denne od 9.00 hod. do 14.00hod.

             

             

            Oľga Štrbová : strbova@zsskultetyho.sk

            Jana Košelíková : koselikovajana@gmail.com

            Michaela Šestáková: missestakova@gmail.com

            Kristína Barátová: anglictinazss@gmail.com

            Hana Dubná : hdubna@gmail.com

            Eleonóra Šimuneová : eleonorasimune@gmail.com

            Anna Martošová : annamartosova7@gmail.com

             

            Prajeme Vám veľa úspechov pri domácom učení a hlavne veľa zdravia pre celé Vaše rodiny.

            Vaše asistentky a špeciálny pedagóg  

          • Úlohy z matematiky

          • pani učiteľka Ľ. Ondrušová

            30.3.2020........učebnica strana 55/11 a 55/12a,b

            1.4.2020..........učebnica strana 55/12 c,d

            3.4.2020..........učebnica str.55,56  Rovnoramenný trojuholník

            odpísať vlastnosti z farebných rámčekov do zošita a potom cvičenie str,55/1 vypracovať

             

            učiteľka Ľ. Ondrušová

          • Milí šiestaci a siedmaci zo súkromnej školy slovenčiny

          • Ďakujem za všetky blahoželania ku Dňu učiteľov, ktoré sú pre mňa povzbudením do ďalších dní našej spoločnej práce.

            Verím, že sa snažíte využiť námety do  "súkromnej" školy. Viem, že nie všetci máte rovnaké podmienky na plnenie zadaných úloh, ale ak nemate žiadny technický problém, pracujte podľa pokynov, aby sa Vám úlohy nehromadili.   

            Úlohy a pokyny posielam aj na Bez kriedy.  

            Všetkým prajem veľa zdravia a chuti do práce.

            E. Muchová      

             

          • DEŇ ZEME

          • Milí žiaci, milí rodičia

            aj planéta Zem má svoj sviatok.  

            Dnes naša planéta ZEM oslavuje svoj Svetový deň. Hlavnou myšlienkou (nielen) dnešného dňa, je upriamiť pozornosť nás všetkých na ekológiu, potrebu ochrany prírody, recyklovania a šetrenia zdrojov energie. Tento významný deň nás núti zamyslieť sa nad svojimi činmi i nad tým, ako by sme vedeli našej ZEMI pomôcť.

            Naše konanie by malo spočívať  v ochrane zdravia,  v ochrane okolitej prírody . 

            Chovajme sa (najmä dnes) zodpovedne:

            • šetrime elektrickou energiou
            • šetrime vodou
            • neodhadzujme odpadky do prírody
            • separujme
            • pomáhajme prírode rásť – zasaďme strom, kvietok

             

            Užívajte si slniečko.....

            Pozdravuje Vás školský špeciálny pedagóg a asistenti učiteľa

            https://www.youtube.com/watch?v=f5P5ALVR8ag

            https://www.youtube.com/watch?v=S0ABP048Yc4

            https://www.youtube.com/watch?v=x9-_387nqg0

          • Podávanie prihlášok na stredné školy

          • Vážení rodičia, milí žiaci, ktorí sa hlásite na stredné školy.

            V dôsledku vzniknutej situácie sa menia termíny odovzdávania prihlášok na stredné školy. 

            Žiaci, ktorí už dostali prihlášky na SŠ, dajte ich podpísať rodičom a podpíšte ich aj vy a prineste ich do školy

            v dňoch 30.3.2020 alebo 31.3.2020 od 8,00 do 10,00 hod. 

            Žiaci, ktorí ešte nedostali prihlášky na SŠ, príďte si ich vyzdvihnúť dňa 30.3.2020. Vydáme Vám ich pri hlavnom vchode do školy v čase od 8,00 do 10,00 hod. 

            Prosíme, ak máte vyplnené prihlášky a nepotrebujete pomoc, môžete prihlášku poslať poštou.

            Prosíme čo najskôr, t.j. v pondelok a utorok na adresu našej školy. 

            K lekárovi ich potvrdzovať nemusíte.

          • Prianie ku Dňu učiteľov

          • Milí kolegovia, pani učiteľky, učitelia, vychovávateľky, asistentky učiteľa a odborní zamestnanci!

            Z príležitosti krásneho sviatku „Dňa učiteľov“ Vás srdečne pozdravujem, veľmi mi chýbate v týchto časoch.

            Chcem Vám popriať hlavne veľa zdravia, síl, pokoja a povzbudiť Vás, aby sme spoločne vydržali

            a sa čo najskôr zas všetci stretli v našej škole s našimi žiakmi, ktorí mne a určite aj Vám veľmi chýbajú.

            Držte sa, prajem všetko dobré!

             

            Vaša riaditeľka školy   Mgr. Mária Bezáková

          • Matematika

          • p. učiteľka Ondrušová

            MAT 6.A,B

            20.4.2020

            a, zostroj rovnoramenný trojuholník ABC,ktorého základňa AB=4,5cm a ramená AC=BC=75mm

            b,odmeraj uhol :CAB=        ABC=        ACB=

            c,zapíš veľkosti vonkajších uhlov/susedných/

            d,vypočítaj obvod tohto trojuholníka /o=z+2r/

            22.4.2020

            a, Obvod rovnoramenného trojuholníka ABC je 14,8cm.Dĺžka jeho základne AB=38mm.Akú dĺžku majú jeho ramená?

            b, Zostroj tento trojuholník

            c, Zostroj osi jeho vnútorných uhlov

            24.4.2020

            a, narysuj rovnoramenný trojuholník EFG so základňou EF=65mm a ramenami EG=FG=7cm

            b, vypočítaj jeho obvod

            c, zostroj jeho výšky /kolmice z vrcholov na protiľahlé strany/

          • Výtvarná výchova

          • VYV  6. - 7.ročník

            téma: Ľudové tradície na jar / fašiangy,vynášanie Moreny, pochovávanie basy,Veľká noc,.../

            formát: A3, ľubovoľná technika

            VYV  8. - 9. ročník

            téma:Veľké mosty nad riekami

            formát:A3, ľubovoľná technika

          • Prvé sväté prijímanie oznam

          • Milá p. riaditeľka,

               Srdečne Vás i celý učiteľský kolektív pozdravujem do týchto krízových, no zároveň sviatočných dní.

               Z poverenia p. dekana Mons. Dušana Argaláša by som Vás chcel informovať o zrušení Prvých sv. prijímaní, ktoré sa týka aj Vašej školy. Je to opatrenie k nášmu zármutku, ale je zároveň nevyhnutné. A preto sa za spôsobené komplikácie ospravedlňujeme Vám i rodičom.

               V tomto smere by som Vás chcel úctivo poprosiť či by ste mohli zverejniť túto informáciu aj medzi žiakov a triednych učiteľov či katechétov, ktorých sa to týka. My sme to už zverejnili v rámci Farských oznamov, avšak nie všetci žiaci pochádzajú z Topoľčian, a preto nie všetci nevyhnutne čítajú naše oznamy. Preposielam Vám text z oznamov, kde zároveň ponúkame aj predbežnú odpoveď na riešenie situácie.

               Ďakujeme za pochopenie a prajem ešte krásny zvyšok dňa!

            Kapl. Peter J.P.M. Bako

            DÔLEŽITÝ OZNAM FARSKÉHO ÚRADU TOPOĽČANY - MESTO

            v Vzhľadom na mimoriadnu situáciu v SR, ktorá spôsobila až do odvolania zatvorenie všetkých škôl, dovoľujeme si informovať, že všetky termíny tohtoročných slávností 1. sv. prijímania v našej farnosti sú ZRUŠENÉ. Zaiste do konca júna 2020 sa tieto slávnosti neuskutočnia. Náhradné termíny závisia od vývoja situácie, pričom možné sú dve alternatívy: a to buď september a október 2020 alebo za čo sa najviac prihovárame je, že všetky tohtoročné slávnosti 1. sv. prijímania budú presunuté až na budúci rok 2021. Na budúci rok by tak k sv. prijímaniu pristúpili žiaci dvoch ročníkov – teda 3. a 4. ročník ZŠ. Pri menších počtoch žiakov v škole, by oba ročníky mali slávnosť spoločne. A pri väčších počtoch žiakov by to bola napr. pri dvoch sv. omšiach v jednu sobotu (9.00 a 11.00 hod.), prípadne pri veľmi veľkom počte žiakov by sa pridala naviac ďalšia sobota. 

             

             

             

            RÍMSKOKATOLÍCKA CIRKEV

            FARNOSŤ TOPOĽČANY

            Nám. M. R. Štefánika 61

            955 01 Topoľčany

            Tel. +421 38 / 53 263 02

            IČO: 34075771
            DIČ: 2021306826

             

    • Kontakty

      • Základná škola, Škultétyho 2326/11, Topoľčany
      • skola@zsskultetyho.sk
      • malis@zsskultetyho.sk
      • +421 38 532 28 62 - riaditeľka ZŠ +421 38 532 62 40 - tel./fax +421 38 532 20 07 - ekonómka +421 38 530 07 60 - školská jedáleň +421 911 331 176 - školská jedáleň +421 911 331 232 - špeciálny pedagóg mobilné telefónne čísla služobných telefónov: 1. Riaditeľka ZŠ – Mgr. Mária Bezáková – 0917 800 973 2. Zástupkyňa pre 1. st. – Mgr. Monika Klamárová – 0911 955 628 3. Zástupkyňa pre 2. st. – PaedDr. Margita Laciková – 0911 955 631 4. Výchovný poradca – Mgr. Oľga Turečeková – 0911 493 485 5. Informatik – Ing. Miroslav Máliš – 0911 448 628 6. Vedúca školskej jedálne – Helena Bačiková – 0911 331 176 7. Školský špeciálny pedagóg – Mgr. Oľga Štrbová – 0911 331 232 8. Sociálny pedagóg – Mgr. Slávka Bačovská – 0910 933 955 9. Knihovník – Mgr. Dagmar Rumanová – 0904 605 105 10. Školská bezpečnostná služba – Vladimír Janský – 0905 150 986
      • Škultétyho 2326/11 95501 Topoľčany Slovakia
      • 37860763
      • 2021603980
    • Prihlásenie